CS:GO -nak újabban mi az ajánlott jó gépigénye? Grafikus kártya érdekelne leginkább.
A mostani konfigom:
CPU: TripleCore AMD Athlon II X3 450, 3222 MHz (16 x 201)
Alaplap: Gigabyte GA-780T-D3L v4
RAM: 2 x 4GB DDR3
GPU: NVIDIA GeForce 210 (1 GB)
Igen, tudom, ez a grafikus kártya nagyon ratyi, csak azért írtam le a teljes konfigot, mert említették több helyen, hogy a CS:GO a Source motorra épül, ami inkább CPU igényes játék. Viszont úgy érzem, hogy 3 x 3,2 Ghz esetében nem ez az a hardver, ami engem lekorlátoz 30-50fps -re 640x480-on full low beállításokon a játékban (ezt is persze erős input lag kíséri, kikapcsolt vsync mellett). Sajnos ahol fel van tüntetve gépigény, az mind a kezdetleges verziótól származik, azóta kijött az ingyenes CS:GO, meg az a panoráma menü (vagy mi), és a gépigény is jóval nagyobb lett.
Tehát a lényeg, melyik az a grafikus kártya jelenleg, ami a CS:GO -t kényelmesen elviszi, akár 1080p -ben is magas FPS mellett? Tehát ilyen 150 - 200FPS-t azért tudjon produkálni, persze nem lenne stream játék közben meg hasonlók. Gondolok itt mindkét esetre, ha minden maxra van állítva (leszámítva az élsimítást, meg hasonlókat, de a játék textúra + shader érdekelne maxon).
Köszi. Ha jól látom, ezek picit drágábbak, mint amit én néztem pl:
GF GT1030 MSI 2GB GDDR5 LP OC, C.1265Mhz(1518Mhz), Mem.6008Mhz, 64-bit
Szerinted ez már gyengusz lenne hozzá? Feltételezem az a 64 bites sávszél nem valami jó, és kellene legalább 128 bit manapság.
Kedves 4-es:
Értem a te álláspontod, van benne igazság, jelenleg csak az 1.6 -al játszom, mivel ezt viszi a gépem magas FPS számmal. :D Viszont hidd el nekem, próbáltam én játszani alacsony felbontáson (640x480, 800x600, 1024x768), már csak azért is, mert 1.6 -nál van egy olyan átok, hogy a célkeresztet nem lehet teljesen apróra méretezni, csak alacsony felbontáson. Viszont én nem tudtam megszokni. Megjegyzem nem játszok verseny szinten, csak publikus szerókon, de azért nagyon nem mindegy, hogy milyen pályán tolod, és bizonyos szituációkban (textúra összkompozíció az ellenféllel meg távolság főleg) hidd el tud hiányozni a monitorod natív felbontása. Meg nekem személy szerint ha pixeles, homályos picit a kijelző, az hosszabb idő után zavarja a szemem, könnyebben elfárad, könnyezik. Szóval szerintem ez nagyon személyes dolog, hogy kinek mennyire számít a felbontás. Szerencsére CS:GO -ban már tudod magas felbontás mellett is méretezni a HUD -ot meg a radart, régen a profiknak azért volt inkább szükségük a felbontás levételére, hogy minimalizálják a képernyőn megjelenő információt (a látóterük perifériás részébe könnyebben bekerültek a monitor szélein található infók), vagy egyszerűen azért, mert versenyeken egy gyenge konfigot kaptak. De hidd el a CS:GO -nál már pont az van, hogy nincs az a gagyi grafika, mint pl. 1.6 -nál, hogy alacsony felbontású textúrákat húznak a pálya építő elemeire, amik sokszor elmosottak, a játékos karakterek meg könnyen kivehetőek, mert nem ütnek el a környezettől, csak ritkább esetben. Egy modern játéknál már natív felbontáson is problémás lehet ezt észrevenni. Hisz elég, ha csak játékosokat néztem róla, ahogyan streameltek, és nekem már csak nézőként szokatlan, hogy hogyan vesznek észre néha egy ellenfelet, mikor tökre "terepszínű" volt.
Szóval igaz az is amit te mondasz, de ez személyes preferencia kérdése.
Egy FX 6100/6300 már akad aprón 8 ezer körül (BIOS támogassa).
VGA-ból egy HD 7870 tökéletes lenne, már 15k környékén kaphatók. (Ha a tápod is megfelelő.)
25 ezerből letudható a fejlesztés, és a Cs:GO ilyen gépen már hasítani fog.
6 -os neked is köszönöm.
Kicsit utána néztem a dolgoknak, és azt hiszem, majd ha komplett PC csere lesz, akkor veszek egy rendes VGA -t is. A mostani konfigom legalább 5 éves, ha nem több, így érthető, hogy nem nagyon szeretnék beleölni. Itt van példának okáért a GT 1030 amit kiszemeltem, néztem róla tesztvideót, CS:GO -ban nem hozza még az átlag 100 FPS -t sem, ha meg belemennek a füstbe, akkor 14 -re leesik. :D Vicc, hogy ennek a játéknak mekkora gépigénye lett. Ami még durvább, hogy nem is értem, miért nincs OpenGL támogatása Windows platformon, hisz még a jó öreg 1.6 -nál is erősen problémázott a D3D, főleg az input lag zavaró.
Amúgy a tápom egy Cooler Master 500w, bajom nincs vele, de hát ez a konfig ki sem használja teljesen, főleg ezzel a VGA -val.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!