Játékokban a vsync ugye a 60fps lock vagy 30fps meg eltűnik a tearing, a kérdésem az hogy egy erős géppel miért nem tartja sohasem a 60fps-t egy 5 éves játékban? Meg igazából egyik mocskos játékban sem csak a Mad Max-ben.
Én azt vettem észre v-sync esetén (nekem 75hz, 75fps) hogy van hogy lemegy 70-re néha, amikor épp valami nagy effekt van a játékban. V-Sync nélkül meg kb 100fps-em van, ott 95-re megy le.
Gondolom te is erre gondolsz, ez sajna optimalizálás kérdése. Vagy V-sync off csak akkor meg ugye kép töredékek lesznek.
A töréses kép megint olyan, hogy 4 éve nincs v-sync nálam bekapcsolva és az eddigi játékaimnál egyszer sem volt törés (pedig szoktam mindig az újakkal játszani, csak nem pont megjelenéskor, hanem fél év eltolással, amikor lement a hype).
A v-sync arra jó, hogy nem pörög feleslegesen a videokártyád, nem arra, hogy fixen 60 fps lesz mindig. Ha bejön valami nagyobb adathalmaz, amit számolni kell, a kártya kihasználtsága pl 70%-ról megugrik 90-re, de attól még eltelt 1-2 másodperc, amíg kevés volt az aktuális craft és leesik az FPS.
Itt kérdéses az erős gép is, mert nálam gtx 1070-től indul az erős gép videokártya tekintetében meg 16gb ram és egyéb apróságok. Pontos gép adatok nélkül nehéz bármit is mondani.
Aztán kérdés pontosan milyen játékkal játszol, mert ahány játék, annyiféle programozás, ki tudja mennyire sikerült optimalizálni (AC Unity ugye, 2 évbe telt optimalizálni, addig az akkori csúcsgépeken nem ment 40fps fölé, ami fél millió feletti gépeknél azért nem volt semmi, vagy Watc Dogs és társai).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!