Miért laggol szinte minden újabb Open World játék?
A lényeg hogy szinte minden olyan "jobb" grafikával rendelkező játék, aminek egy nagyobb játékteret kell betöltenie (pl. GTA 5, Just Cause 3, Rust, Forza Horizon 3, stb.) mindig van egy stabil fps-em, ami teljesen jó is egyébként, viszont rengetegszer droppol le az fps 1-2-re, aztán megint vissza, és véletlenszerűen sokszor lemegy megint, grafika változtatás nem segít. Ha olyan játékkal játszok ahol nem kell sok mindent betölteni, azok általában teljesen jól futnak stabil fps-el.
Config:
GTX 950 kártya,
I3 6100 proci (tudom elég gyenge a mai játékokhoz, de ahogy néztem mások ugyan ilyen procival játszanak Forza Horizon 3-mal pl, és a GTA-nak is illene rajta futni rendesen)
MSI 150M Mortar alaplap
és valami elég gagyi tápegység
Most van valamennyi pénzem, szóval ha esetleg valamit kikéne cserélni, az nem lenne nagyon baj. Előre köszönöm a segítségeket :)
új hdd vagy ssd? "Ha olyan játékkal játszok ahol nem kell sok mindent betölteni, azok általában teljesen jól futnak stabil fps-el. "
véletlen nem a hdd ről való betöltés lassú? a crystal disk mark-al lemérve milyen sebességet kapsz?
Ezeket az eredményeket adta ki alapértelmezett beállításokon: [link]
Most ezek rosszak, vagy jók? :/
teljesen normális.
Az fps-ed azért dropol, mert kevés a játéknak az I3, túl nagy a tér, túl sok minden vektorát kell számolgatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!