PC hardver rendelés, ilyenkor mit lehet tenni?
Sziasztok!
Szóval rendeltem pár hardvert, kihozta a futár, de utána vettem észre, hogy az egyik hardver nem egészen az, amit rendeltem (minimális különbség van a kettő között, könnyen összetéveszthető).
Ez eddig oké, mert jobb terméket kaptam, mint amit rendeltem, viszont a garanciapapíron az van amit én eredetileg akartam, és nem az amit kihozott a futár..
tehát így van egy hardverem, amire nem is létezik garancia?
Ilyenkor mit tudok csinálni?
Valaki volt már hasonló helyzetben? Leírná a folyamatot
Fontos lenne, nincs sok időm ezzel szórakozni :/
Előre is köszi. Mennek a zöldek a hasznos válaszokért.
Egy tápegységről lenne szó. "Simát" rendeltem, modulárisat kaptam, örülök neki, de így azért gáz, hogy elvileg nincs garancia rá.
Pl. Eladásnál mit mondanék? Vagy esetleg, ha gariztatásra kerülne sor?
Ennyi erővel vehettem volna egy garancia nélküli cuccot is.. :/
Vedd fel a kapcsolatot a boltal, hogy rosszat küldtek, ha teljesen fair szeretnél lenni.
Én eladnám és rendelnék mégegyet. A különbözetet meg zsebbre vágnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!