144hz-en javul a screen tearing a 60hz-hez képest?
Figyelt kérdés
Aki már használt 144hz-es monitort mindenféle sync NÉLKÜL, ti a screen tearing-et javulni éreztétek a 60hz-hez képest? Nyilván olyan esetről beszélünk amikor a frame rate 144 fps vagy a fölött van.2017. jún. 26. 20:08
1/4 anonim válasza:
Nyilván javul, hiszen ott dupla töréshez már 288 fps kell, amit ritkán érsz el átlagos játékszituációban. Ellenben egy 60 Hz-es monitoron 144-gyel már 120 felett vagy, azaz 3 kockát renderel a GPU, mialatt a monitor frissít, így 2 törés is lesz a képen.
2/4 A kérdező kommentje:
Lehet h én tudom rosszul, de a screen tearing akkor is előjön ha alacsonyabb az fps mint a monitor képfrissítése, nem?
Pl: 40 fps 60 hz monitor
2017. jún. 26. 20:52
3/4 anonim válasza:
Persze. Ha a monitor épp a kép közepén jár, mikor a GPU új kockát renderel, az már elég. Viszont ha a GPU 2-nél többet renderel egy képfrissítés alatt, akkor már 100%, hogy látni is fogod, mert nem is létezik olyan, hogy a pufferben ugyanaz a képkoca van annyi ideig, amíg a monitor megjelenít egy képet.
4/4 A kérdező kommentje:
Értem, akkor ez a freesync dolog annyira már nem izgat már :D
2017. jún. 27. 19:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!