Mi az elődleges hardver, amely felelős a nagy területek betöltéséért, játékban?
Figyelt kérdés
Sziasztok az érdekelne, hogy amikor játszok egy játékkal, minek van a legnagyobb szerepe abban, hogy ha mondjuk egy kisebb helységből, kimegyek egy nagyobb területre? Videó kártya, processzor, ram, vagy mind egyszerre?
A kérdésem azért érdekel, mert van egy játék ahol állandó 60fps-m van max grafikán, szépen megy, és a legnagyobb tűz, füst, és egyéb effektek mellett is, maximum 58-ra ugrik le az fpsm-m kb 1 secre, viszont, amikor átmegyek egy kisebb területről egy nagyobbra, van hogy 10 fps droppom is van akár 3-4 másodpercig.
2017. ápr. 11. 15:09
1/6 anonim válasza:
Mind szerepet játszhat benne, de talán a videokártyára tippelnék, vagy ram-ra.
2/6 anonim válasza:
A VRAM-ba általában, de ha elfogy ha GPU ereje akkor hiába van sok VRAM.
3/6 LeonScottKennedy válasza:
A GPU a ludas. A CPU számol, a GPU megjelenít, a RAM adatokat tárol és gyorsít. Ha hirtelen nagy fps esésed van, amikor szűk helyről egy nagy, tág helyre érkezel, akkor a GPU nem bírja egyből megjeleníteni azt a tájat. Erősebb GPU kell.
4/6 A kérdező kommentje:
XFX RX470 4GB videókártyám van. És a kérdéses játék a Dark Souls 3
2017. ápr. 11. 16:55
6/6 A kérdező kommentje:
#5 A procim csak egy G4560, ezzel mondjuk tisztában vagyok, hogy kevés a játék optimális működéséhez.
2017. ápr. 11. 20:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!