8 napos elállás bármelyik boltban van ha új monitort rendelek, de személyesen veszem át és otthon veszem észre a pixelhibát?
Google-ban rákerestél már(?):
Gondolom üzletenként különböző a hozzáállás, én tuti felhívtam volna már az üzletet és megkérdeztem volna őket, hogy mit tudok tenni ilyen helyzetben...
(nem másoktól (akiknek közük nem sok van hozzá) várnám a megnyugtató válaszokat :-))
Nem az üzleten vagy a szabályzatán múlik, az "elállási jog" vonatkozik azokra az esetekre, amikor interneten/telefonon megrendeled a terméket. Hogy kiszállítást kérsz-e vagy bemész érte az semmit nem befolyásol.
Egyébként talán 13 nap már nem 8, de nézz utána. Ha az elállási jogra nem hívják fel a figyelmed a honlapjukon vagy megrendeléskor, a számlán, email-ben stb., akkor az elállási jog 3 hónapra ugrik fel.
Tök mindegy hol veszed át, ha a szerződés neten jött létre van 14 napos elállás. Pixelhiba esetén is.
Ha boltban veszed akkor a pixelgaranciát mindenki másként kezeli. Igazándiból a cucc gyártója (Samsung, philips, asus) határozza meg hogy mennyi pixel esetén cseréli a monitort, ezt érdemes vásárlás előtt tisztázni a boltban ha személyesen veszed...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!