Ipon garancia szerintetek?
Sziasztok! (Moderátort kérném, hogy az előző kérdésemet törölje, ugyan is abban a kategoriában nem állja meg a helyét)
2015 nyarán vásároltam egy Fülest 33 ezerért.
Idén agusztusban elromlott, és visszavittem az iponhoz, 3 hét garancia időből lett 2 hónap (asusnak küldték vissza mert ők csak forgalmazók) A fülesemnek a külső hangkártyája adta meg magát és nem müködött tovább. Minden tartozékával, nagyon megkimélt állapotban vittem vissza. Most kaptam egy emailt, hogy lezárult az ügyintézés vagy levásárolhatom az árát vagy visszautalják, mert nem tudták se megjavítani se kicserélni. (Mellékesen van nekik raktáron csak most az ára már 55 ezer, és nem akarják kicserélni gondolom)
De én ezt a fülest vásároltam meg, ténylegesen nem az én hibámból ment tönkre, hiszen ezt meg is állapították. Hétfőn majd személyesen megyek be, és próbálom elintézni, hogy cseréljék ki egy ugyan ilyenre, mert nem kell nekem egy rosszabb, ezt vásároltam ezt szeretem ez is kell. Ha nem engednek szerintetek kihez tudok fordulni, illetve ilyenkor az asus garancia feltételei érvényesülnek, vagy hogy van ez az egész? Mert az ipon oldalán nincs semmi információ ezzel kapcsolatban.
Köszönöm válaszotokat!
Dani
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!