A gépem frissített és most nincs rajta hang. Mi történhetett?
Az történt, hogy nem mérlegelted előre a kötelező frissítések következményeit, megetted a marketinget, és most éppen te vagy, aki belefutott egy hibás frissítésbe.
Keresd meg a hangkártyád gyártójának a honlapját, onnan töltsd le hozzá a drivert, és próbáld feltelepíteni. Ha segít, egy hónapig biztonságban vagy.
Ha a hangkártya programja (driver) frissült, akkor megpróbálhatod visszaállítani az előzőt.
Start menün jobbegérgomb > Eszközkezelő > hangkártyán duplaklikk > Illesztőprogram fül > Visszaállítás.
Az automatikus driver frissítést is le lehet tiltani:
Ha nem lehet visszaállítani, akkor nem hiszem, hogy a driver frissült.
A rendszerfrissítéseknél nézd meg az előzményeket:
Start menü > Gépház > Frissítés és biztonság > Windows Update > Frissítési előzmények > Frissítések eltávolítása. (itt külön csoportban lesznek a rendszer és mondjuk az Office frissítései - elvileg dátum szerint a frissebbek felül)
Amelyik hangkártyára/audio-ra utal esetleg távolítsd el.
Az Eseménynaplóban (Start menün jobbegérgomb) is körbe lehet nézni, hogy szerepel-e hibaüzenet a legutóbbi próbálkozás időpontjánál.
Kimaradt:
Rendszerfrissítéskor rendszervisszaállításipont is létrejön, arra is megpróbálhatod visszaállítani:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!