Beadtam egy laptopot média markt szervízbe, megjavították de inkább ráfizetnék egy másikra, lehet ilyet?
Csak akkor ha a hiba gyártói hiba és nem javítható.
Ellenkező esetben javítaniuk kell.
Max olyan kis kapú van, hogy 2 javítás után 3. esetnél már csere, vagy árbeszámítás.
De van kilátás, de nem fogják beszámolni.
Egyszerűen veszel egy másikat.
Az 1 év extra gari jól szokott jönni ha épp ahoz adnak.
#3
Ez nem kiskapu, hanem a törvény írja elő, és még csak nem is úgy ahogy mondod. Első két alkalommal javítaniuk\cserélniük kell, harmadik alkalommal visszakérheted a pénzed mondván, hogy köszönöd, de ez egy szar, nem vagy hajlandó szívni vele a továbbiakban(nyilván az aktuális értékét kapod meg). Kivétel ha típushibáról van szó, akkor már a második alkalom után visszakérheted a pénzed, de ugye ezt nem olyan egyszerű bizonyítani(ha találsz sok netes postot a problémáról az segíthet). Olyan, hogy levásárlás jogilag nincs, ha ezt ajánlgatják neked bármelyik boltban akkor nyugodtan lehet fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, mert csak ki akarják használni a tájékozatlanságod - volt egy remek élményem ezzel kapcsolatban a pcx nél, nem ajánlom senkinek. Már persze ha számodra nem felel meg a dolog.
És igen, a cserélt alkatrészre újraindul a garancia, de a többi részére nem.
Egy meghibásodás után nem kötelezi őket jogilag semmi arra hogy beszámítsák a gépedet, de valószínűleg nem is járnál vele túl jól, ha másikat szeretnél az a legegyszerűbb ha javítás után eladod.
#7: igen ez törvény, úgy értettem hogy "kiskapu", hogy a javítás ha nem felel meg, azaz nem hibátlan még 1× vissza küldheti. (amúgy is ajánlott ilyenkor tüzetesen átnézni, elég silány a szervizelés)
Ha 2. alkalommal is vissza jött 3. -at már nem kell megvárni, egyszerűen azt kell mondani, hogy nem felel meg, 1 tucat hibát lehetne találni ott helybe...
Amit vissza kell adniuk az nem az aktuális értéke, hanem a vásárlás értéke, szerencsére, mivel sokszor lejjebb megy ezek ára 1 év alatt.
A típus hibáról annyit, hogy volt hogy nehéz volt bebizonyítani...
Volt 1 termék 2. nap nem indult, vittem csere, megint 2 nap ismét ugyan az...
Vissza vittem másikra akartam cserélni, de azt mondták hogy nem mert be kell vizsgálni.
Ekkor annyit mondtam akkor a 3 -napon belüli vásárlás elállás jogával élek...
Egyik ismerösöm ismét vett olyan eszközt, de neki csak hetekkel késöbb jelentkezett.
Végül kiderült, hogy a telefon (Navon Mizu 505) Okos ébresztője okozta a problémát.
Mármint ha a beépített okos ébresztőt, állítottuk nem a simát az órából, akkor ébresztés után hard resettel se volt hajlandó indulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!