Ha a notebook fenéklemeze levált, akkor kellék- vagy termékszavatossági igényt érdemes érvényesíteni a viszonteladóval vagy forgalmazóval vagy gyártóval szemben?
Figyelt kérdés
Lenovo G505 típusú notebook fenéklemeze levált. A gépet 2014-ben vásároltam. A 2 éves kellék- illetve termékszavatossági határidőben még benne van. Ilyen esetben a költségeket nekem kell viselni vagy a gyártót terhelik-e.2016. júl. 29. 16:18
1/1 Hominida válasza:
Termékszavatosságinak gondolnám, de persze csak akkor, ha nem te tetted ki valami olyan túlzott hatásnak, amitől levált. Nyilván letört belőle valahol valami, és nehéz lesz bizonyítani, hogy nem te húztad-nyomtad túl erősen. Ha az első szóra nem hajlanak, akkor szerintem ragaszd vissza te magad, nem éri meg, hogy két hónapig a szervizben poshadjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!