A 3dfx voodoo 3 a maga idejében milyennek számított?
Gyorsnak (már ha a csúcsnak számító 3000-ről beszélsz), de elavultnak, nem tudnék mai kártyákkal párhuzamot vonni.
Nem támogatta a 32 bites színmélységet, csak a 16-ot (bár belül magasabb precizitással számolt), azaz színátmenetek sávosodtak, alacsonyabb felbontású textúrákat tudott kezelni, és kezdetben OpenGL driverei sem voltak a csúcson.
Ja, hogy így. 99-ben ez csúcskategóriásnak számított (Már a 3000:)), játékoktól függött, hogy ez, vagy az nVidia TNT2-ese volt-e gyorsabb. Egy biztos, utóbbi szebb képet adott, viszont 3dfx-nek ott volt a Glide API-ja, ami régebbi címek (és az Unreal engine-es játékok) esetén jött jól. Első 3D gyorsítók között ugyanis Voodoo számított a legjobbnak, és emiatt sok játék fejlesztéséhez használták Direct3D és OpenGL helyett.
Ej, öreg vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!