Lehet PC-hez kormányt terveztetni, vagy csak abból a hulladékból lehet választani, amit kínálnak a cégek?
Hát ha neked egy Logitech G920 és társai vagy Thrustmaster T300 hulladék akkor szevasz....
Egyáltalán mennyit szánsz rá?
Mikkel szeretnél játszani?
elsősorban nem annyira az árát nézném
viszont a g25-öt kormánynak tudom hívni
a g27 jobban nézett ki, de nem tudom miért kellet eltűnnie az I váltónak belőle
normális reális gombok a kormányon, középoszlop szerű váltótest, impozáns gombokkal....de mit csináljak 6 sebbel??
erre most kijött majdnem dupla annyiért a g29 meg a g920, amiből az egyik one a másik ps kinézetű
érdekelne melyik autó kormányán vannak xbox gombok, jah és a külön megvásárolható váltón megint csak H váltó van...vagy aki PCn játszik az is y-t meg x-et nyomjon? remélem ezt a cég se gondolta komolyan...
na most kérdem én egy 7 sebességes 350Z-t melyik sebességgel küldjem meg; egy 18sebességes volvo kamiont melyik fokozattal hajtsak ki???
vagy tudom, használjam a kormányszarvat, de akkor minek a váltó, vagy akkor minek adjak ki kormányra 20k-nál többet???
miért b"szn@k el mindent ami egyszer jobb volt?
amivel játszanék pl: TDU2, ETS2 prioritásban, s e mellett a többi versenyes game, amik az újabb korból származnak (de azok ritkábban, mert baromi gyenge cuccokat tolnak ki a cégek)
viszont ezek szerint leginkább csak engem zavar, hogy a megjelenése nulla a nagyobb tudású kormányoknak...illetve szép az a maga módján, csak köze nincs a valósághoz :'(
Ha tudnád, hogy működik az ETS2 (és is kormánnyal nyomom de neked szavad ne legyen mert szekvenciálisan váltok mert az automatát utálom) akkor nem beszélnél sületlenségeket.
Ez az egyik a másik meg az, hogy ha normálisan beállítasz egy ilyen kormányt (maradjunk a G29-nél akkor) akkor 2 gombot a váltásra fogsz elhasználni, ami a kamionban a felső illetve alsó sort kapcsolja.
Nyilván mindenhez megvan a megfelelő beállítás, ezt játéka válogatja, de mondjuk itt és most lövésem sincs arról, hogy 6 fokozattal hogy kapcsolsz egy 7. fokozatot kapcsolás nélkül...
Bár ha nem szedték ki az újakból akkor meg lehet csinálni azt ami a G25-nél, egy gomb nyomással lehet kapcsolgatni a váltó fajták között, hogy manuális mondjuk 5 fokozat + hátramenet, vagy szekvenciális (tolom-húzom módszernek hívom), gondolom ez is beállítás függő, sajnos még csak látni se láttam a két szép szememmel G25-öt se, de egy DFGT teszi nálam a dolgát és nagyon jól bírja a kiképzést (extrém szinten használom, nem ám úgy mint a nyámnyilák, ha kell megtekerem akármennyire is úgy állítottam be, hogy egy hidraulikus szervónál is keményebb legyen).
"csak abból a hulladékból lehet választani, amit kínálnak a cégek?"
Muhaha. Keress rá a Fanatec névre. 2500 dollárból már egy egész jó szettet össze tudsz állítani.
"Hulladék..."
Utolsó Köszönöm Szépen, a fanatec legalább csinál kéziféket, ez mindenképpen érdekel, tök jó válasz volt, a kormányt illetően viszont úgy látom itt is prioritás a one kinézete, meg egy porshet láttam még, de a mai nap tüzetesebben átnézem az oldalt.
Pannóniás, köszi hogy eddig itt voltál, több választ ne írj, mert semmiben nem tudsz segíteni látom.
Ádám. Köszi a kioktatást az ETS2-ről, azóta tolom vele mióta kijött, s igencsak tudom, hogy működik. Láttam már párszor a nevezett kormányokkal is.
Több fórumot megnéztem, a G27 semmilyen formában nem tudja az I váltást végrehajtani, az elődjével szemben. Mivel az utódja ugyanezt a váltót kapta meg, (csak külön kell megvenni), így az sem tudja sajnos, nem véletlen szívom a fogam miatta. Én is azt akartam megoldani, hogy 3-4-es között fel le váltson, (mint a G25) de nem tudja.
A 7. fokozat kapcsolása pedig valóban nem megoldott semmivel, ami enyhén szólva is szánalmas.
A szarvváltó meg felejtsen el.
Korábban azt a kormányt akartam megvenni, ami neked is van, mert eléggé dicsérik, viszont nekem a kinézet is nagyon fontos, s nem akarom hogy konzolos gombok éktelenkedjenek a kormányom minden részén.
A 27 még stílus volt, a többi inkább röhej....
Ha tudsz további ötletet, vagy akárki bármi mást nagyon szépen megköszönöm a segítséget!!
Köszi a megjegyzést, de a sajnos minden második kérdező olyan buta, hogy még egy kérdést sem tud feltenni. Pont mint te.
Ha az ember meg a zűrzavaros zagyva kérdésére megpróbál válaszolni, akkor még ő van felháborodva.
Egyszer már megjegyeztem a Virágh Attila nevet, de most nem figyeltem, és válaszoltam. Bocs.
Ha ennyire kell egy professzionális kormány, váltóval meg a többivel akkor tényleg a fanatec, de akkor kibonthatoda hajad és a zsebed alján a varrást is mert nem olcsó dolog, szerintem 650 dolcsi alatt nem jössz ki ha tényleg a jót szeretnéd.
180 ezer forint.....
Azért ennyire nekem se csorog a nyálam hiába jó dolog kormánnyal űzni az ipart.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!