Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » PCX-en hogyan kell rendelni?

PCX-en hogyan kell rendelni?

Figyelt kérdés
Mármint mit jelent az, hogy pl. Csomagolásmódja (csomagolás nélkül / dobozban)? kiveszik a cuccot a dobozából?

2016. jún. 19. 12:58
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Nem, nem veszik ki. Annek mégis mi értelme lenne? :D Szimplán becsomagolják az összes cuccot egy kartondobozba. Ez inkább akkor kell ha OEM dolgot rendelsz.
2016. jún. 19. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 P.O.C. ***** válasza:

Szerintem semmit nem jelent. Az utóbbi időben több alkalmommal postán maradóra rendeltem tőlük alkatrészeket, többet egy időben.

Nem jelöltem be a "dobozban" opciót, mondván nem adok 500 Ft -ot, egy szar karton dobozért.

Ennek ellenére mégis dobozban jött.

2016. jún. 19. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

Ja okes, köszi :) már azt hittem...

Egyébként mi az az OEM dolog? Egy házat és egy processzort rendelek.

2016. jún. 19. 13:52
 4/14 P.O.C. ***** válasza:
Így nevezik az olyan hardvereket, amihez semmit nem kapsz magán a hardveren kívül. Még rendes csomagolást se.
2016. jún. 19. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
És a számítógépház az is ilyen? A processzornak van doboza.
2016. jún. 19. 15:52
 6/14 P.O.C. ***** válasza:
Házból nincs, de prociból létezik OEM. Tálcásnak is szokták nevezni, mert tálcán érkezik az értékesítőhöz. Hűtő nem jár hozzá. És valamilyen érthetetlen okból sokszor ugyan annyiba kerül, ha nem drágább, mint a dobozos.
2016. jún. 19. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

Ez a ház: [link]

és ez a processzor: [link]

A saját dobozaikban jöheznek? egyébként köszönöm a segítséget :)

2016. jún. 19. 16:12
 8/14 anonim ***** válasza:
Saját dobozban mennek.
2016. jún. 19. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Okes, akkor megrendelem... illetve még annyit, hogy mi az a háztól házig garancia és a szállítási biztosítás? mit jelent pontosan a cseregarancia?
2016. jún. 19. 16:26
 10/14 anonim ***** válasza:

Háztól-házig garancia



Hogyan lehet még kényelmesebben és olcsóbban?

Igényeld kedvező Háztól-házig garancia szolgáltatásunkat a rendelés feladása során és ha a számlán szereplő bármely termék meghibásodik ingyenesen elszállítjuk, majd javítás vagy csere esetén visszaszállítjuk Neked.

Egyszeri szolgáltatási díjért cserébe a rendelésben szereplő összes termékre megváltod a háztól-házig garancia biztosítást, így bármelyik is hibásodik meg, a szállítás nem a Te gondod.

Számolj utána, már egyetlen meghibásodás esetén is pénzt és időt spórolsz vele!


Cseregarancia

Mi az a cseregarancia?


A Cseregarancia egy értéknövelt szolgáltatás, melynek megváltásával jogosult vagy a 1 éven belül a meghibásodott alkatrész cseréjére. Nincs több hetes várakozás a szervizre, nincsen javított alkatrész, ha meghibásodott cseréljük.


Hogyan és mihez veheted igénybe?


A cseregaranciát elsősorban számítógép kompononsekhez veheted igénybe úgy mint alaplap, memória, mervelemez, processzor, tápegység, optikai meghajtó, de érvényesítheted egér billentyűzet és más kiegészítők vásárlása esetén is. A cseregarancia nem váltható szakszervizzel rendelkező termékekhez úgy mint notebook, monitor, nyomtató, tablet. A rendelés feladása során a kosárban az adott termék neve mellett megjelenik a cseregarancia jelölő négyzet, annak kiválasztásával tudod igénybe venni a cseregarancia szolgáltatást, vagy a cseregarancia "igen" kiválasztásával a rendelésben szereplő összes termékhez megválthatod.


Mennyibe kerül, mire vonatkozik?


A cseregarancia díja a termék árának mindössze néhány százaléka, melyet a kosárban történő kiválasztás során ellenőrizhetsz. A cseregaranciát garanciális meghibásodás esetén egy éven belül veheted igénybe , nem kell megvárnod a javítást a terméket, tesztelést követően néhány napon belül cseréljük. A cseregarancia nem tartalmaz szállítást, azt a Háztól-házig garanciával válthatod meg, valamint nem változtatja meg az eredeti garanciaidőt. A cseregarancia nem vonatkozik garanciavesztes és teszt ok termékekre, valamint egyéb garancia körön kívüli meghibásodásokra.


Mennyi idő a csere?


A terméket üzletünkbe érkezést követően azonnal bevizsgáljuk és hiba esetén, bekérjük a csereterméket külső raktárunkból. A csereterméket a hibás alkatrész beérkezését követően 2-3 munkanapon belül már használatba is veheted.


Mi történik akkor, ha azonos típus nem elérhető?


Felajánlunk Neked egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező terméket, amennyiben a cseretermék nem felel meg, értékegyeztetés alapján levásárolhatod a vételárat más


Szállítás biztosítás

Biztosítsd rendelésedet a rejtett sérülések ellen is!


Nem vetted észre az átvételnél, hogy megsérült a csomagod?

Szállítás biztosítással az átvételt követő 24 órán belül jelezheted és postafordultával cseréljük. Csomagsérülés esetén kérjük mielőbb, de legkésőbb az átvételt követő 24 órán belül jelezd a sérülést, e-mailben csatolva a sérült termék fényképét és intézzük a cserét. A szolgáltatás megváltása nélkül kizárólag az átvétel során jelzett és jegyzőkönyvben rögzített sérüléseket tudjuk elfogadni. Szállítás biztosítással nem kell aggódnod a rejtett szállítási sérülésekért, azokért jegyzőkönyv nélkül is helyt állunk!


Váltsd meg a szolgáltatást, ha nem Te veszed át a rendelésedet, vagy nincs rá lehetőséged, hogy tüzetesen ellenőrizd a csomagot az átvétel során, mert ha csak az átvétel után jelzed a problémát, nem igazolt a sérülés keletkezésének a helye és a kárigény elutasításra kerül.


Szállítás biztosítással nincsen sérült termék! Ha mégis megsérült a szállítás során és az átvételt követő 24 órán belül jelzed, cseréljük a sérült terméket!

2016. jún. 19. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!