Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » NAVON A500 navigáció "nincs...

Leben kérdése:

NAVON A500 navigáció "nincs csatlakoztatott készülék" problémája?

Figyelt kérdés

Vásároltuk az alábbi készüléket, USB-vel csatlakoztattuk a számpítógéphez (Windows 8), a gép észleli is, de a Naviextras Tollbox program azt írja, "nincs csatlakoztatott készülék".

Segítségként ezt írja:

Ha már csatlakoztatta az eszközt, de semmi em történik, bizonyosodjon meg arról, hogy az eszköz be van kapcsolva. Némely eszköznél a kapcsolat létrejöttéhez ki kell választani a ’Mass Storage’ opciót az eszköz képernyőjén.


Tud segíteni valaki, hol találjuk ezt a beállítást? :o


2016. ápr. 17. 16:45
 1/1 anonim válasza:
Ha összedugod a géppel akkor a gps-en nyomd meg az USB-tár bekapcsolása gombot. Ha így se akkor lehet a win8 at nem szereti mert én win 7 en használom. Nekem meg olyan problémám van vele hogy nagyon nehezen kapcsol be kb 20* meg kel nyomni a bekapcsoló gombot hogy elinduljon. Tied nem csinálja ezt?
2016. dec. 18. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!