A router vagy az internetszolgáltatónál van a probléma? /digi/
Figyelt kérdés
Az elmúlt hónapban megadta magát a routerem, így vettem egy újat. A problémám a következő, hogy véletlenszerűen"elmegy az internetkapcsolatom"körübelül 5-10 mp-re. Honnan tudhatom meg, hogy ez az újonnan vásárolt router vagy pedig az internetszolgáltató hibája?2016. febr. 22. 18:48
1/6 anonim 



válasza:





A kábelt direktben dugd a gépbe, ha nem szakadozik akkor a router a hibás. Ha akkor is szakadozik, marad a géped vagy a szolgáltatód...
2/6 anonim 



válasza:





Nálam ugyanezt csinálja. A routert újra konfiguráltam, de nem lett jobb. Kérlek, ha lesz valamilyen megoldásod írd ide, én is így teszek!
A routerem nem új, egy D-link GO-RT-N150. Úgy egy hónapja kezdődött. Az utóbbi pár napban egyre sűrűbben fordul elő.
3/6 A kérdező kommentje:
Melyik szolgáltatónál vagy? Nem lehet hogy akkor náluk van a probléma?
2016. febr. 26. 12:43
4/6 anonim 



válasza:





Kedves Kérdező és #2 !
Kipróbáltátok, amit írtam?
Leírom részletesebben:
1. net-kábelt direktbe a gépbe. (router kiiktatva)
Ha nem szakadozik, a router a hunyó.
Ha így is szakadozik, akkor a gép vagy a szolgáltató hibás:
a. másik gépbe dugod a kábelt (router nélkül)
Ha szakadozik, a szolgáltató a hibás.
Ha nem, a gép a hibás.(hálózati kapcsolatok beállítása, LAN kártya driver eltávolítása és újra telepítése, stb)
5/6 anonim 



válasza:





Az hogy esetleg ugyanaz a szolgáltatótok, az égvilágon semmit nem jelent. Csak (esetleg) akkor, ha ugyanazon a kábelrendszeren vagytok...
6/6 anonim 



válasza:





#2 vagyok. A egyelőre úgy tűnik, a router volt a hunyó. (Közvetlen kapcsolatnál két napja semmi hiba, de igaz, hogy ez effektíve 3-4 óra netezést jelent.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!