Hogyan válthatok opengl 3. 0 ról 3.3 ra?
OpenGL vendor string: Intel Open Source Technology Center
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Bay Trail
OpenGL core profile version string: 3.3 (Core Profile) Mesa 11.2.0-devel (git-6531ccb 2016-01-05 wily-oibaf-ppa)
OpenGL core profile shading language version string: 3.30
OpenGL core profile context flags: (none)
OpenGL core profile profile mask: core profile
OpenGL core profile extensions:
OpenGL version string: 3.0 Mesa 11.2.0-devel (git-6531ccb 2016-01-05 wily-oibaf-ppa)
OpenGL shading language version string: 1.30
OpenGL context flags: (none)
OpenGL extensions:
OpenGL ES profile version string: OpenGL ES 3.0 Mesa 11.2.0-devel (git-6531ccb 2016-01-05 wily-oibaf-ppa)
OpenGL ES profile shading language version string: OpenGL ES GLSL ES 3.00
OpenGL ES profile extensions:
Amint láthassátok a core profile versionhoz 3.3 van írva.
De az opengl version string sorban csak 3.0 van.
Azt akarom hogy 3.3 legyen. Valahol olvastam hogy hogyan kell de nem emlékszem rá. Nem indul el a unity 5.3.0f4 linuxos verzió mert opnegl 3.3 required kell neki.
Mit írjak a terminálba,hogy jó legyen?
ubuntu 15.10 használok.
A core verzióra akarom váltani az opengl és a shader verziót is.
Így lenne opengl 3.3 as verzióm 3.0 helyett és shader verzióm 3.0 helyett pedig 3.30 as.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!