Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért nem működik a hanglejáts...

Miért nem működik a hanglejátszás?

Figyelt kérdés

piros 'x' jel van a hanglejátszás ikonja mellet

ha elindítom a hibakeresőt akkor azt írja, hogy egy probléma megakadályozza a hibakereső elindítását..

majd pedig '0x800705B4' ezt a hibakódot irja ki


2016. jan. 5. 20:38
 1/2 anonim ***** válasza:

Üdv!


Az X azt jelenti, hogy az adott hardver le van tiltva, vagy nincs telepített illesztőprogramja, pl.: Realtek High Definition Audio. Ha le van tiltva, akkor a Vezérlőpult, Hang opción belül engedélyezned kell. Ha engedélyezve, azaz használatban van, akkor az Eszközkezelő a következő lépés. Hang-videó-és játékvezérlők almenü ha nem tartalmaz sárga keretben felkiáltójelet, akkor a hardver is rendben. Ha sárga felkiáltójel van mellette, akkor azt jelenti, hogy a driver-ed sérült vagy hiányzik. Ha hiányzik, akkor az alaplaphoz kapott telepítő lemezről értelemszerűen fel kell telepítened azt. Ha ilyen nem áll rendelkezésedre, akkor a gyártó weboldalán rákeresel az alaplapra (vagy laptopra, ha az), majd letöltöd onnan a driver-t. Támogatás/support menün belül lesz.

2016. jan. 6. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Koszonom
2016. jan. 7. 14:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!