Elöször is mi a különbség a Directx 10.1 és 11.1 között meg a 10 és 11 között? másodszor Dead Rising 3 gépigénye megvan csak a direct x nem 11 es hanem dx 10.1 em van!? behoz egy fekete képernyöt és egy kis idö után kidob az asztalra
Ha kell a játéknak a DX11 (shader model 5.0) támogatás, akkor az nem fog menni alacsonyabb támogatású (mondjuk a shader model 4.0/4.1 kompatibilis directx 10 vagy 10.1 verziós) GPU-n. Valószínűleg a játék olyan megjelenítési utasításokat és effekteket használ, amihez kell a modernebb képességű chip.
érdekes lehet:
és ha ne mszeretnék full hd játszani mert a játék az agyon van szinte effektezve és undoritó
realisztikuságtól nagyon messze van annyira ne mjo csak zobikat akarok ölni végülis elütni öket stb
A full hd az csak a felbontást jelöli nem a grafikai beállításokat.
Ha a fejlesztők úgy írták meg a játékot, hogy mindenképpen kell a dx11, akkor nincs mit tenni. Ez nem feltétlenül csak az effektekről szól, hanem lehet hatékonyabb algoritmusok használata, amivel gyorsabb és/vagy szebb a végeredmény. Lehet mögötte hardver lobby is azaz a hardvergyártók fizetnek a fejlesztőnek, hogy csak újabb hardverrel működjön a dolog és vásárlásra ösztönözzenek ezzel. Who knows...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!