Mi az oka annak hogy a játékokat nehéz megírni több processzormagra?
A régi játékok azért nem tudják kihasználni a 2 "magot", mert amikor elkészítették őket, maximum nagy szerverekben lehetett "többmagos" gépet találni (az is a fehér holló kategória volt).
Az új játékok most kezdenek felzárkózni az új lehetőségekhez.
Bár a lehetőség már adott, még meg kell szokni a játékgyártó cégeknek a gondolatot ( szó szerint értve), hogy ezekre a "platformokra is érdemes energiát áldozni, mert megtérül.
A PC WORD idei száma ( január vagy február?) is pont ezt taglalta, és mondott pár játéknevet is, amelyek már kihasználják az új technológiákat.
itt az a trükk h a legujjab játék mindig a grafikát kéri nagyon de hogy jó grafikád legyen ahoz kell egy jó kis proci és ha jó a gép akkor élvezetesebb a játék de ha csak pacman t meg marió t akarsz játszani akkor ok !egy!
!Kettő! meghogy nemértem a kérdésedet
Milyen procirol is beszelgetunk ?
Sparc , Arm PPc vagy hulladek Intel ?
Risc-re nehez az biztos...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!