Meglehet valahogy csinálni, hogy egy egymagos procin elinduljon egy olyan játék ami kétmagos procit igényel már minimumnak?
mit csináljon???
emuláljon?? az meg mi?:D
Érdekes megoldás lenne a második processzor emulálása, mivel ( ha egyáltalán létezik ilyen progi ) azt egyetlen magnak kell úgymond "váltott műszakban" teljesíteni, vagyis hogy kiszámolja azt az adatot, amit a játék kér.
Az én elgondolásom szerint ( javítsatok, ha rosszul gondolom) az jön ki belőle, hogy:
1.: az emulátor progi alapban elfoglal bizonyos memóriát és erőforrást a gépből;
2.: a processzor egymaga fogja ( egyszerüség kedvéért ) "váltva számolni a következő pillanatban történő változások adatait", mintha ténylegesen két mag lenne benne ( bár a tudomásom szerint a valódi kétmagos processzorok, ha jó a szoftver összedolgoznak, és egymás mellet, párhuzamosan képesek működni, ezáltal a teljesítményük összeadódik );
3.: az egymagos processzornál ezek a "váltások" is időbe kerülnek, ami szintén teljesítmény kiesést jelent.
Ebből nekem az jön ki, hogy még mindig gyorsabb lesz a játék, ha emuláció nélkül futtatjuk a játékot, mert ezek a visszafogó tényezők így nem jelentkeznek.
Érdemes olyan alaplapot venni amelyik támogatja a többprocesszoros magokat is. Még mindig jobban járnál, mint a lassúság miatti idegeskedéssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!