Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mit tehetek? SOS

Mit tehetek? SOS

Figyelt kérdés

Előzmények: Tegnap délelőtt telefonáltam a Bestbyte üzletek egyikébe, ahol felvilágosítást kértem egy headsettel kapcsolatban. Számomra fontos kérdések mindegyikére kielégítő választ kaptam, arra is, hogy kilehet-e próbálni a helyszínen, jó-e a telefonomhoz. A válasz: igen volt.

Tapasztalat: Tegnap késő délután meglátogattam az egyik üzletüket, majd a kiszemelt headsettel a kezemben megszólítottam egy eladót, hogy segítsen kipróbálni a szerkezetet. Azt mondta, hogy ez nem lehetséges, mert addig ameddig nem fizetem ki, nem lehet kibontani. Már itt furcsán néztem rá és előjöttem a telefonos kollégájára hivatkozva a lehetőséggel. Nem engedte fizetés nélkül kipróbálni. Én naív sajnos megvettem a fülhallgatót, majd hazahoztam, kipróbáltam az 5300 Ft-os "készüléket". Óriási csalódást okozott. Férjem visszavitte a boltba, ahol azt mondták Neki, hogy higiéniai okok miatt nem áll módjukba visszavenni a terméket. A termékre nem volt ráírva, nem tájékoztattak erről a vásárlásnál, a polcon sem volt ez feltüntetve. Mit tehetek? Hova mehetek? Válaszokat előre is köszönöm!



2015. febr. 7. 21:26
 1/8 anonim ***** válasza:
Semmit. Teljesen jogos, hogy nem vesznek vissza olyan terméket, amit már magadba dugtál egyszer. A vásárlás előtt kellett volna meggyőződni arról, hogy paramétereiben megfelel-e.
2015. febr. 7. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
lehet egy kicsit segít neki az hogy belegyen járatva, mivel az összes hangtechnikai eszköz, füles hangfal stb.. doboz hangja van amíg nincs bejárattatva, értem ezalatt hogy mennie kell szólnia rajta a zene nem üvöltetve kb 70% os hangerőn, már nap végére hallani lehet rajta a javulást!:)
2015. febr. 7. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Megfelelő volt a leírások alapján, de egyszerűen olyan pocsék a hangja, hogy minősíthetetlen. A lányom 200 Ft-os headsetje 1000x jobb hangzású.
2015. febr. 7. 21:37
 4/8 A kérdező kommentje:

És kérdem, valóban közel 1 napot kellene mennie, hogy jó legyen a hangja 5300 Ft-ért? És, ha mindez egy 20000 Ft-os headsettel történik, akkor is hagyjam szó nélkül, csak azért, mert már "magamba dugtam"?

És akkor kérdezem azt is, hogy a telefonba miért tájékoztattak arról, hogy a helyszínen kipróbálható? Mire odaértem ez valahogy elfelejtődött az részükről.

2015. febr. 7. 21:40
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos a telefont nem mindig kompetens személy kezeli.
2015. febr. 7. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

#4 Ami az ügy erkölcsi oldalát illeti, az igazság melletted van.


Ami viszont a jogi oldalát...nos a szó elszáll...


Szóval amit tehetsz az az, hogy lenyeled a békát...vagy ismét felhívod a boltot és újra felteszed a kérdéseidet, és rögzíted a beszélgetést.

Majd a panaszodat a felvétellel együtt elküldöd a BestByte-nak.

Azután, ha lepattintanak, akkor a felügyeleti szervüknek.


És az igazsághoz hozzá tartozik, hogy amennyiben a füles csatlakoztatható a telefonodhoz és működik vele, akkor az "jó a telefonodhoz". Hogy a hangja nem tetszik neked, az nem garanciális kérdés.

2015. febr. 7. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ha ennyire nem tetszik, a bolti ár alatt eladhatod, a garanciával együtt hardverapró/vater/jófogáson.
2015. febr. 7. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a választ! Hypno, neked külön köszönöm! megpróbálom ezt a verziót és felveszem a beszélgetést. Bár ez sem életbiztosítás. Próba szerencse! :)
2015. febr. 7. 22:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!