Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mi lehet a probléma? Hibás...

Mi lehet a probléma? Hibás blokk az eszközön (\Device\Harddisk0\DR0).

Figyelt kérdés

Tegnap nemtöltőtt be a rendszer


Fájlokat nem tudok rá menteni.

Eseménynaplóban pedig ezt találtam : Hibás blokk az eszközön (\Device\Harddisk0\DR0).

Mit tegyek?



2015. jan. 7. 16:04
 1/5 CspCsj ***** válasza:
HDSentinel mit ír?
2015. jan. 7. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Ezt :


[link]

2015. jan. 8. 14:41
 3/5 CspCsj ***** válasza:

Egy felület tesztet majd futtass le amikor nem használod a gépet:

Regisztrált HDSentinel kell:

[link]

Ingyenes Easeus:

[link]


Az mit jelent, hogy "nem tudok rá menteni"?

2015. jan. 8. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Bekapcsolom a gépet és kiirja, hogy:


A(z) Felhasználói profil szolgáltatás nem tudott bejelentkezni. A felhasználói profilt nem sikerült betölteni.


Ha pl. letöltök valamit és újra inditom a gépet akkor az a fájl nincs meg.

2015. jan. 8. 17:23
 5/5 CspCsj ***** válasza:

Ezt az okozhatja, hogy a felhasználói profil adatait tároló fájlok sérültek, törlődtek vagy nem hozzáférhetők (pl. víruskereső éppen ellenőrzi beolvasáskor)

Próbáld az itt leírt módszereket:

[link]

2015. jan. 8. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!