Szeretném megtudni, hogyha a jelenlegi R9 270X-em mellé vennék még egy 270X-et vagy jobbat, akkor lesz-e teljesítménybeli változás? Esetleg eloszlana a terhelés a kettő között, vagy csak miután az első fullon van, után "segít rá" a második?
Ha esetleg nem engedné, vagy csonkolná a linket, itt egy idézet:
"A fejlesztők szerint a SLI és a CrossFire támogatásának visszaesése arra az okra vezethető vissza, hogy az egyre bonyolultabb videojáték-motorokat borzalmasan nehéz driveres kerülőutakhoz igazítani. Az optimalizálást szinte vakon kell elvégezni, és addig nem látják az eredményét, amíg a gyártók nem frissítik a drivereket. Bár az AFR működésére vonatkozó általános szabályok betartásával még mindig jól lehet dolgozni, de ez számos, manapság kedvelt optimalizációs trükk alkalmazását kizárja, vagyis csökkenti az adott program egy GPU melletti sebességét.
Gyakorlatilag elmondható, hogy amennyiben egy stúdió nem része valamelyik gyártói partnerprogramnak, akkor rendkívül körülményes a SLI és a CrossFire támogatásának megvalósítása. Olyannyira, hogy ma már nem is éri meg vele foglalkozni"
2014. nov. 5. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
Esetleg az FPS számán javítana?
2014. nov. 6. 21:04
5/6 defi@nt válasza:
Nemritkák azok a játékok, amikben még kevesebb FPS-t produkáltak a többkártyás rendszerek.. Egyébként nemsokára jön a DirectX12, ami már a konzolokéhoz hasonló low level direktbe programozást fog lehetővé tenni a játékfejlesztőknek, vagyis a jelenlegi grafikuskártya piac borulni fog kissé- Értem ezalatt, hogy amilyen szintű játékok most futnak full grafikával a jelenlegi kártyákon, ugyanolyan szintűek képesek lesznek futni jóval gyengébb kártyákon is (mint a konzolokban) illetve amik most szépen néznek ki, illetve a játékfejlesztők az irányba is haladhatnak majd hogy az új játékok még szebben nézzenek ki úgy hogy közben ugyanannyit zabáljanak, mint a mostaniak. Vagyis, amiket most nem tudnak megvalósítani, mert a géped dobna egy hátast és képregényt vagy diavetítést néznél. Persze ez a jelenlegi játékok kapcsán attól is függ, hogy a kiadók adnak e majd ki hozzájuk Dx12-es patchet, egyelőre nem tudni, hogy a régi játékok patch nélkül mit javulnak/javulnak e majd a Dx12-től önmagukban, ha nem lesz hozzájuk nyúlva, hanem maradnak így. Állítólag a Dx12 fog már olyan lehetőséget is nyújtani, amivel a többkártyás rendszerek jelenlegi problémái is orvosolhatóak, de ez egyelőre mendemonda és még senki nem tud biztosat. De az biztos, hogy a mostani formájában az SLI és a CrossfireX is haldoklik és nem hoz jelentős föbbletet, sőt sok esetben rosszabb is az eredmény, mint egy kártya esetén.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!