Megjavítják ha van rá garancia?
Figyelt kérdés
Másfél éves galaxy s3-am elromlott.Utánaolvastam ,,sudden death syndrome,,-ában szenved.szóval ugy tudom hogy alaplapjával vagy a memória csippjével van valami baj.van még rá garanciám és azt szeretném tudni hogy megjavitják-e.Mjah és a számlám az megvan,de a garancia levél egy ilyen kis könyvecske amin azt irja hogy warranty card de semmi nincs kitöltve rajta hisz internetről rendeltem.Mikor küldöm szervizbe elfogják fogadni ugye?2014. okt. 25. 15:19
1/1 anonim válasza:
Amennyiben a számlán szerepel a vásárlás időpontja és a garancia érvényességi ideje, akkor muszáj megcsinálniuk.
Sok helyen nem töltik ki a gyári garanciakönyvet, csak a számla alapján fogadják a készüléket javításra.
Azonban, ha visszaküldöd a telefont, mindenképpen küldd vissza a kis könyvet is, mert ha esetleg cserélni kell a telefont, akkor kelleni fog. Ha nem, akkor meg a javítással kapcsolatos információt, ill a javítás tényét kell rögzíteni bele.
Természetesen, ha nem szeretnék szervizelni, az azonnali fogyasztóvédelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!