Most akkor a DX12 is félig Mantle lesz?
Azt olvastam iponon egy cikkben, hogy az AMD API-ját is felhasználják az új DXben, vagyis ugyanolyan teljesítményt kapunk majd DX12-vel, mint a Mantle-el?
Egyébként ez a Mantle mennyire működik/hasznos?
Úgy látom itt sikerült mindent összekeverni mindennel :)
De hogy ne zavarjalak még jobban össze, csak annyit írok: nem.
Hát nem igazán értem, meg a kommentekben is össze-vissza írnak mindenről.
Mit keverek? Hát az van a cikkben, hogy a mantle-t használják fel az új OpneGL-ben.
MOst akkor a DX12 lesz jobb vagy a Mantle?
Igen, azt olvastam, de még mindig nem igazán értem.
Van a mantle ami elvileg a jobban jobban kihasználja a hardvert, de a játéknak is rendelkezni kell a támogatásával (szerintem hülyeség, ha közvetlen a hardverhez fér a mantle, akkor minek kell a játéknak is engedélyeznie/támogatnia?), az új OpenGL is hasonló lesz ehhez, azt viszont nem tudni mennyire lesz hatékony.
"szerintem hülyeség, ha közvetlen a hardverhez fér a mantle, akkor minek kell a játéknak is engedélyeznie/támogatnia?"
Épp ez a hülyeség, a mantlenek az assembly nyelvhez nincs köze, nem hogy gépi kódhoz(na meg aztán megnézném a programozó arcát is).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!