Az alábbi esetben garanciáztathatom a monitorom? Ha még nem, akkor mit tegyek? (Folyt)
Van egy LG 22EA63V-P monitorom és az lenne a gond, hogy előfordult egy kis szoftveres baki, legalább is annak tűnik.
Az a gond, hogy egyszer már előfordult, hogy az egyik gomb nem reagált az érintésre, illetve ezzel együtt észrevettem azt is, hogy sötétebb képek nézegetésénél kicsit elsötétült, majd visszaállt (ezt nem tapasztaltam többet, de akkor egy ki-be kapcsolás és egy reset megoldotta, plussz kikapcsoltam az energiatakarékos módot, biztos ami biztos).
Most meg épp az fordult elő, hogy kapcsolnám ki, erre ég a piros állapotjelző és visszakapcsol. Kikapcsolom még egyszer és megint visszakapcsol(még vagy 3-szor eljátszottam, hátha, de nem). Ekkor fogtam és kihúztam, majd visszadugtam és a probléma megoldódott, de nem hagy nyugodni, hogy vajon mi lehet a probléma.
Még azt is leírom, hogy van olyan nap, hogy 8-10 órát megy, ha esetleg ez számít és most is így volt, mikor előfordult ez a hiba.
De a lényeg, hogy mit tudok tenni? Nem gond, ha 2-szer előfordult ilyesmi kb. egy hónap alatt? Esetleg lehet garanciáztatni? Vagy ez még megengedett? Csak azért kérdem, mert van rá 3 év garancia, meg a monitorokhoz nem nagyon értek, de annyit tudok, hogy néha még a TV is csinált hülyeséget (Plazma), na de egy új monitor.
Értem. Akkor egyenlőre hagyom így, úgy is van rá 3 év garancia, ha komolyabbra fordul, vagy gyakoribb lesz a hiba előfordulása, akkor viszont garanciáztatni fogom.
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!