Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mi lehet a baja a gépemnek?

Milanxko kérdése:

Mi lehet a baja a gépemnek?

Figyelt kérdés

Viszonylag új 1 éves (összerakott) gépem valamiért nem indul el. Elindítom, de a monitoron nem történik semmi, a videókártya ventije megy, a processzor ventije is megy, a gép elejébe szerelt is megy, világít úgy ahogy kell minden. Nem értem mi lehet a hiba, én szerintem (bár teljesen laikus vagyok) a táppal lehet valami gond vagy esetleg a merevlemezzel, de nem tudom, szóval aki ért hozzá kérem segítsen.


Gép konfigurációja:

Proci: amd fx 6100

videókártya: asus hd 7850

ram: 2x4 gb kingstone

merevlemez:seagate baracuda 1 terrás

táp: chieftech 500w

alaplap: asus m5a78l



2014. máj. 6. 16:47
 1/5 Lacca17 válasza:
Szerintem megérne egy takarítást, paszta cserét, és újbóli összerakást, mert lehet valami kimozdult a helyéről. Esetleg még egy cmos törlés is szóba jöhet.
2014. máj. 6. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Vagy zárlatos lett....
2014. máj. 6. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszi az első kommentet, a kérdésem az, hogy ha zárlatos lett akkor mit csináljak?
2014. máj. 6. 17:12
 4/5 Lacca17 válasza:
Kicsi az esélye a zárlatnak szerintem, főleg, hogy minőségi benne a táp is. Szerintem csak elmozdulás lesz. De ha még is zárlat, akkor vagy szerelő, vagy kuka, arra az alkatrészre, ami hibás. Ezen az oldalon sokan tanácsolják azt, ha rossz dobd ki az egészet. Szerintem ez pocsék ötlet, mert lehet csak 500ft-os szerelési baja van a panelnak, ami max 3000-ből kijön szereléssel is, ha drága is a szerelő. Egy tisztességes alaplap meg minimum 15ezer.
2014. máj. 6. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Értem köszi, akkor elviszem holnap a szerelőhöz.
2014. máj. 6. 21:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu