Tipp hogy miért nincs elég fps?
A konfigom:
Alaplap: Gigabyte GA880GM-UD2H
Proci: AMD Phenom 2 X4 955 @ 4,1 Ghz
Videókártya: ASUS R9 270X TOP
RAM: 4*4GB 1333 Kingston
Háttértár: Samsung HD103SJ 1TB 7200 RPM
Tápegység: Thermaltake Purepower 500W
Felbontás: 1920*1080
Ezzel a géppel nincs 333 FPS CoD4-ben nyílt térben néha 170 fps (minimum grafika, alap cgf. nem szeretnék fps cgfet, ez a konfig elméletben maxon is hozza a 333-at).
Bármi tipp hogy mi foghatja vissza?
Az értelmes válaszokat előre is köszönöm
(és megelőzőm a beszólogatást, a COD4ben igenis számít az fps, és valóban nem ez teszi a jó játékost de miután megvettem 57kért a kártyát lehetne ennyi:))
Kedves kérdező. Sajnos hogy ép a #2 válaszolónak is igaza van. Attól hogy a játék mondjuk 200FPS-t mutat, de a monitor mondjuk 75Hz-el megy, azaz csak a játékon belüli sarokban fog megjelenni az a 200-as érték, míg a monitor (enyhén szólva) így is úgy is 75Kép/mp-el tolja a képeket.
Most ha TV-re kötnéd, képzeld: ott 30FPS-el menne a PAL szabvány szerint, attól függetlenül hogy neked 200FPS-t mutat. Azaz annyit képes generálni, de monitornak is vannak fizikai határai, így "sok" képet eldob.
És ez nem csak a CoD4-re igaz, hanem minden másra is. Még filmre is. Ha megnézed a film "FPS"-ét azt látod, hogy 29,86 vagy mennyi. Azaz kötel a 30 hoz, hogy a TV/Monitor feltudjon készülni a következő képkocka fogadására.
Továbbá az emberi szem (felfogás) a 30FPS a folyamatosság alsó határa. Azaz ha valami ennél nagyobb FPS-el rendelkezik, akkor azt már "nem tudjuk felfogni". Persze softwareesen van értelme, de biológiailag nincs.
Továbbá a játékon belüli FPS bizonyos játékokban számít. BF-ben, CS:GO-ban már nem nagyon. CoD szériákban sajnos igen.
Igaza van annak, aki azt mondja, hogy hiába van sok FPS, ha a monitor mondjuk csak 60Hz-es, hiszen másodpercenként 60 képkockánál többet nem tud megjeleníteni.
Bár nem vagyok játékos, de úgy tudom, azért törekednek a nagy FPS-re az emberek pl. COD-ban, mert ez csökkenti a beviteli eszközök késleltetését, azaz, néhány miliszekundummal előnybe lehet az a másikkal szemben, akinek magasabb FPS-e van.
Magára a kérdésre sajnos nem tudom a választ, inkább csak azoknak írtam, akik szerint a 60 FPS elég.
Lehet, hogy szimplán kevés a VGA hozzá. Mérni kellene a GPU és CPU kihasználtságot játék közben. Illetve megy-e a háttérben valami program, ami visszafogja a gépet.
Jobb ha tudjátok egyátalán nem mond hülyeséget. Gondolom még nem CoD4-eztetek.
Az tány, hogy a szemünk 30fps-nél nem tud többet érzékelni ill. 60Hz-es monitor max 60-at tud megjeleníteni, DE vannak olyan játékok ahol igenis számít, hogy 60-nál több FPS legyen. (általában multinál)
Pl.: CoD4: Rengeteget játszottam vele, elég jól ismerem a játékot. Játszottam sokféle modot és sokféle képpen, több gépen is. És ott igenis lényeges hogy legyen fix 333 fps ugyenis, ha fix 60-nál van akkor egyszerűen akad a játék és pont.
Másik az ugrás. Itt is igaza van a kedves kérdezőnek, ugyanis 333fps-el nagyobbat ugrik a karakter, mint pl. 125-el. Leteszteltem többször is, mindig nagyobbat ugrott 333-al.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!