Vásároltam 2 cuccot a PCX-ről, de nem kaptam garanciapapirt! Miért?
Ezt mi nem tudhatjuk...
Ügyfélszolgálat: 06-1-787-7667 / pcx@pcx.hu / H-P: 10-18
Pont valamelyik nap volt egy ilyen kérdés, ott sem kapott a kérdező garanciapapírt kiszállításnál.
Írta neki a PCX, hogy e-mailben egy letölthető dokumentumban mellékelték neki. Nézd meg, hátha. Ha pedig nem, akkor hívd fel őket és kérj tájékoztatást ezzel kapcsolatban.
Ja akkor nem:D
Hívd fel őket mindenképp.
Szia. Én is rendeltem egy 2 terás vinyót tőlük még tavasszal. Ahhoz sem küldtek, csak számlát elektronikusan, pdf -ben.
Az alján ez áll:
----------------------
Egyéb adatok:
A számla közvetített szolgáltatást tartalmaz.
A számla egyben garancialevél is. Garancialevél kiadása esetén a számla és a garancialevél együttes bemutatása szükséges. A garanciaérvényesítés helye a
garancialapon feltüntetett szerviz ennek hiányában a PCX telephelye. A számlán feltüntetett termékekre (használt termékek és kellékanyagok kivételével) 1 év garanciát
vállalunk, az ettől eltérő garanciaidő a garancialapon vagy a termék megnevezésénél jelölve van. A vonalkód és/vagy egyedi azonosító sérülése garanciavesztést von
maga után. Komplett számítógépekre alkatrész garancia vonatkozik.
---------------------
Szóval ha gond van, csak kinyomtatod ezt a számlát, és azzal együtt visszaküldöd a terméket. Valamilyen környezetvédelmi okok miatt csinálják ezt mostanában. Szóval No para.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!