1/2 anonim válasza:
CPU-limitről akkor beszélhetünk, amikor alacsony felbontásban (ami szintén relatív), alacsony grafikai részletesség mellett jól látható, azaz kimutatható az egyes processzorok, architektúrák közötti különbség. Ez annak köszönhető, hogy a videokártya számára az adott felbontás/grafikai részletesség nem megterhelő, vagyis a videokártya GPU-ja nem dolgozik 100%-os terhelésen, tehát a játék sebessége alapvetően a processzortól függ. A játékokban található jelenetek kiértékelése ugyanis elsősorban a CPU feladata, a GPU csak a kész eredményről készít egy képkockát.
Magyarul a videókártya kihajtásához nem elegendő a processzor.
2/2 A kérdező kommentje:
kösz ment a zöld pacsi
2013. dec. 15. 13:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!