A PCX nem szereti a garanciát?
Mivel nincs konkrét határidő a garanciális javításra, a fogyasztó egy hónap után már minden további nélkül kérheti a cserét. Ha erre a bolt nem hajlandó, akkor irány a fogyasztóvédelem vagy ügyvéd.
Sajnos a boltok úgy vannak ezzel, hogy ha elég kevés ember fordul jogi megoldáshoz, akkor megéri nekik húzni az időt. Minél többen fordulnak pl. a fogyasztóvédelemhez, annál kevésbé fogja megérni a boltnak a huzavona.
Nekem is ugyan ez a bajom volt a tápommal, majd közel 1 hónap után írtam nekik hogy vagy küldenek egy másikat vagy adjanak levásárlást mert már vastagon túlléptük az előírt garanciáztatási időt.
Levásárolhattam. Végül is nekem így is jó volt mert a Corsair tápom helyett tudtam venni egy Seasonic-ot.
# 7/7
Mennyit fizet neked e PCX? Elég hülye választ írtál, már elnézést. -.-'
még is mit vársz?
Az egyik legolcsóbb bolt, szerinted miért? a tulaj esetleg nem akar pénzt keresni? vagy a két szép szemedért dolgoznak?
Nem fér bele, hogy a talán hibás cuccot saját zsebből fizessék és aztán várjanak a nagykerre, hogy majd nekik is kicserélik/jóváírják.
Ki kell szemelni egy kevésbé híres/hírhedt boltot és odajárni. Lehet hogy egy lap nem 20, hanem 21-be fog kerülni, de a garit letudják 1 hét alatt, és ők hívnak hogy kész van és nem nekem kell naponta csörögni. És persze ki-be szerelik, nem szórakoznak, hogy szervizdíjat kérnek érte, mint sok "nagy"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!