Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ha a játékokat több száz...

Ha a játékokat több száz gépre optimalizálják akkor miért nem lehet egy új játékot indítani akár alacsony felbontásban egy kb 10 éves PC-n?

Figyelt kérdés
Lehet hogy hülyén hangzik, de tudtommal nem nagyon csinálnak sok újdonságot a több poligonszám, magasabb élsimítás, magasabb felbontáson kívül. Lényegében ugyanaz a grafikai megoldás van a Quake óta. Akkor miért nem lehet valahogy egy PC játék grafikáját úgy lebutítani, hogy az menjen egy régi videókártyán? Nem mondom hogy az egész legyen egy összetákolt disznóság, hanem hogy lehessen a core i7 és gtx650 en játszani élvezhetően meg lehessen egy P4 és FX 5500 al is játszani élvezhetően (értsd szaggatás nélkül, de alacsonyabb grafikával).
2013. nov. 17. 14:29
 1/9 anonim ***** válasza:
ngay vláigsözskvesés
2013. nov. 17. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
azért hogy kelljen venni új gépet és költsed a pénzed.
2013. nov. 17. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
"Ha a játékokat több száz gépre optimalizálják " Itt van a kutya elásva már az elején :). Te optimalizációnak hívod amit csinálnak egy játékkal? Láttad hogyan fut pl. az új cod meg hogyan néz ki :D? Tessék ea-s videó de nem csak erre jellemző: http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ
2013. nov. 17. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

"tudtommal nem nagyon csinálnak sok újdonságot a több poligonszám, magasabb élsimítás, magasabb felbontáson kívül"

Itt csupán arról van szó, hogy nem vagy elég tájékozott. Elég nagy gond lenne, ha csak ezen a téren fejlődnének a játékok..


Pl. a suttyó directx9-es p4es géped óta már directx11nél járunk, ami már kompatibilitási problémákat vet fel (a gép és a játékok közt), és szó sincs "optimalizálásiról". Ha neked pedig a directx11es grafika még mindig a quake szintje, akkor az elég nagy baj.

2013. nov. 17. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

"Elég nagy gond lenne, ha csak ezen a téren fejlődnének a játékok.. "

Miért milyen téren fejlődnek a játékok? Ha nem a grafikát vesszük figyelembe hanem a játékmenetet/játékmódot akkor a mai játékok alapjait már jóval 10 évvel ezelőtt lefektették(jó az újabb Battlefield fícsöröket(commander mode, weapon unlock, rank) a Battlefield 2 ben már bemutatták ami nem 10 év de kb ott van) és vannak régi játékok amelyek odaverik a maiakat játékélményben. A grafikahuszárság a divat ma.


"ami már kompatibilitási problémákat vet fel"

Tudod mi a kompatibilitás? Az amit a második válaszoló írt, mínél többet kelljen költekezni az új gépre.


Az optimalizációt innen "szedtem":

http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__hardverek__2..


És ugyanabban a témának az egyik sora ihletett a kérdés megírására, mégpedig:

"Szóval ha írsz egy játékot akkor konzol esetében pontosan tisztában vagy vele hogy milyen processzor, videokártya ram stb van a gépben, míg ha PC-re írod úgy kell megírnod hogy LOW grafikán elmenjen egy régebbi gépen is HIGH grafikán pedig egy mostani csúcsgépen."


A quake grafikáról meg lásd a 726os kommentet itt:

[link]

2013. nov. 17. 17:17
 6/9 anonim ***** válasza:
rossz példa volt az fx széria, mert az a legrosszabb szériája az nvidiának, rendkívül gyenge direct 9ben
2013. nov. 17. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Továbbra is fenntartom azt a véleményem, hogy ami hardveresen képtelenség, hogy fusson az évtizeddel ezelőtti technológiájú fostalicska gépeden, azt semmilyen optimalizálás sem teszi azzá, mert a kiQrt ócska vgad sem támogatja azt az utasításkészletet, ami kell a futtatásához.

És attól, hogy ez nem fér a szűk agyadba, még így van...


Itt olvashatsz róla, hogy a directx több, mint egyszerű élsimítás:

[link]

Az oldal magyar változata egy nulla.

2013. nov. 17. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Utolsó és azzal se értesz egyet amit az a fórumozó írt a belinkelt oldalon?
2013. nov. 18. 19:32
 9/9 A kérdező kommentje:
A hwsw oldalra gondolok.
2013. nov. 18. 19:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!