Miért akadozik a World of Warcraft ilyen configgal ultra grafikán amikor forgatom a kamerát a karakter körül + repülés közben? Többi info lent:
Folyton leesik az fps amikor forgatom a kamerát a karakter körül, vagy amikor kanyarodok vele és baromira beszaggat a kép de csak szabadtéren, instákban full simán fut minden. A Tauri LK szerveren játszok, szóval még csak nem is Cataclysm, vagy Mists of Pandaria-ról van szó...a gép a következő:
Alaplap: Asus Crosshair V Formula Z
Proci: AMD FX 8150 Bulldozer 8x 3600MHz
Memória: 4db Kingston HyperX 2GB 1600MHz DDR3
Videókártya: Asus ENGTX 460 SE, 1GB 256bit GDDR5 (PCIE 16x slotban van)
Adattárolók: 1db Kingston HyperX 120GB SSD Windows7 64bit-nek, 2db Samsung SATA3 Winyó, egyik filmeknek másik programoknak-játékoknak, mindkettőn több mint 40GB szabad hely.
A hűtés szerintem eléggé rendben van, a procin egy Asus Royal Knight van, és rengeteg rendszer ventilátor a gépházban. Annyit még hozzátennék, hogy kb 1-hete tettem át a videókártyát PCIE 16x-os slotba, előtte 8x-osba volt, erről a részéről nem voltam elég tájékozott. Miután áttettem 16x-os slotba 2 napig faszán simán futott a WoW minden körülmények között, de most megint azt csinálja, mint amikor 8x-os slotban lenne a videókártya...
Köszönöm előre is a segítséget és a hasznos válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!