Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Valaki gariztatott már a pcx-nél?

Valaki gariztatott már a pcx-nél?

Figyelt kérdés
Kb mennyi idő alatt végzik el a javitást?

2013. szept. 27. 18:43
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
És még mindig csak várok,várok!Arra gondoltam,hogy meg hagyom nekik a számitógépházat,ha már ennyire nehezen válnak meg tőle.
2013. nov. 11. 17:06
 12/18 anonim ***** válasza:

nekem most lesz három hete kedden, hogy elvitték a hangfalat de másnap már azt írták, hogy garanciális javításra leadva, tehát biztosan megérkezett

de ha keddig nem lessz semmi fejlemény akkor írok nekik...

amúgy szerintem jó webshop ez a pcx, addig amíg nem kell garanciáztatni... persze elvileg ha tovább küldik a gyártónak akkor nem is az ő hibájuk ha sok ideig van garanciában a termék...

2013. nov. 14. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
A lényeg az hogy a megrendelés menüből is eltünt a gariztatott cuccom.Imélre meg telefonra nem reogálnak!Lehet felmegyek pestre és oda szarok az asztalukra!
2013. nov. 19. 14:17
 14/18 anonim ***** válasza:
Engem 2 hónapja lesz@rnak! Fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordultam, és pert indítok!
2013. dec. 12. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim válasza:

Kis frissítés:

Vettem egy komplett gépet idén tavasszal(áprilisban) és augusztusban meghalt a monitor(ASUS VE228HR). Azonnal szóltam nekik elvitték, majd megkérdeztem emailben mikor lesz belőle valami írták, hogy 15 munkanap a normál ügyintézés. Vártam, 3 hét után az én emailemre írtak csak maguktól nem válaszoltak, mondta az illetékes kolléga, hogy szervízben van alkatrészre vár, vártam még 1 hetet semmi info, ekkor írtam egy másik levelet amelyben megjegyeztem a jótállási igény kielégítésére vonatkozó kormány rendeletet. Erre másnap válaszoltak, hogy a monitor kész következő hét hétfőn írnak, a visszaszállítás módjáról. Szóval nem éppen a leggördülékenyebben, de kis rásegítéssel megcsinálták. Szombat van, ha írnak 7főn még megírom volt valami probléma a dologgal.

2014. szept. 20. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

Helló!

Még régebben írtál egy kommentet a PCX-es garanciális ügyintézéssel kapcsolatban. A kommentben "a jótállási igény kielégítésére vonatkozó kormány rendelet"ről. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, amennyiben nem zavarok. Most küldtem nekik vissza egy vásárolt alaplapomat, és szeretnék közben tisztában lenni, hogy akkor mennyi időn belül kell visszakapnom, ebben tudnál segíteni? Megmondom őszintén olvasgattam rengeteget, de a felét sem értem. Illetve még azt szeretném kérdezni, hogy te miket írtál nekik levélben amivel sürgetted őket?

Köszönöm előre is a válaszod, és bocsánat a zavarásért.

Üdv.

2014. szept. 23. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim válasza:
A lényeg, hogy az ügyintézésnek 15 napon belül kell megtörténni, de ez ugye előfordulhat, hogy kevés idő(nincs hozzá alkatrész, rendelni kell kifutott széria stb.). Viszont a forgalmazónak illetve a szervíznek törekednie kell arra, hogy a javítás a vásárló felé a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon. Ezt lehet megemlíteni a garanciális ügyintézés során is utalva arra, hogy a vásárlónak egy hosszabb idő után joga van a termék cseréjét kérni. Abban az esetben, ha a javítás sokáig elhúzódik illetve a termék cseréje nem lehetséges (kifutott széria stb.) akkor joga van a vásárlónak a szerződéstől való elálláshoz ami esetében a forgalmazónak meg kell téríteni a vételárat. Ehhez abban az esetben is joga van a vásárlónak, ha a szerződésben kiegészítésképpen lemond, szóval a szerződés ezen pontját érvénytelennek kell tekinteni.
2014. szept. 24. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim válasza:

15 és 17es vagyok.

Még annyit, hogy ma 1 nap késéssel megérkezett a monitor, szal segített megrövidíteni az ügyintézést a levél.

2014. szept. 24. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!