TP Link WR741ND és upc net! A problémám az, hogy kb.3-4 óra használat után eldobja a wifi jelet a router! Megoldás?
Figyelt kérdés
Ez már a harmadik lecserélt router de a szerviz szerint nincs hiba, Firmware-t frissítenek rajt majd visszaküldik és továbbra sem jó! Majd lecserélik egy teljesen újra a routert de a hiba mindig megmarad!3-4 óra használat és wifi jel nulla! Majd ki -be kapcs és ezután pár perc és ismét wifi jel nulla! Resetelés után ismét 3-4 óra és ismét wifi jel nulla! Szerintetek mi lehet a megoldás?2013. márc. 22. 10:52
1/4 anonim válasza:
Lehet valamilyen készülék zavarja. Nálunk a WR740 csinálja ugyanezt mióta wifi-s tv van a házban
2/4 anonim válasza:
Csak a wifi szűnik meg, vagy kábelen is elmegy a net? Nekem wifis eszköz nem nagyon van rajta és időnként mintha elmenne a kapcsolat kábelen, szintén WR-741ND routerrel és UPC nettel. Korábban DSL netnél csak a 24 órás bontás volt meg.
3/4 anonim válasza:
Telfonon 1221-en jelentsd be, hogy néha nincs neted..ők bent látják a folyamatot..aztán kijön egy szakember, és ott a helyszínen megmér mindent..nem biztos, hogy a router a hunyó..nálam is gyenge volt a bejövő jel.
nagyon korrekt a javítás, és díjmentes.
4/4 A kérdező kommentje:
Nekem is van WIFI-s tévém,de ha ki van kapcsolva a tévé akkor is csinálja! A UPC-nak már bejelentettem mailben, kíváncsi vagyok mit válaszolnak! Kipróbáltunk Régi MSI routert azzal nincs gond, de az meg lassú!
2013. márc. 23. 11:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!