Van aki járt már hasonlóan internet modemmel?
Szóval. Van egy kb 2-3 hónapos modemem. Telenor Hipernetes. Cseréltem modemet mivel azt hittem azzal lesz a baj. Tehát.
Bekapcsolom a gépet. És kb mostmár. 1 órába kerül, mire érzékeli a modemet (pittyog rá a gép, illetve a modem programja is jó sokáig keresi.) Általában nem találja meg a modemet a gép. (Pedig be van dugva.)Amikor érzékeli (a modem programja szerint), akkor a gép nem érzékeli, próbálok csatlakozni, azt írja ki, hogy nem érzékelhető a modem, stb (windows hibakód stb) Majd jó sokat így hagyom, akkor kb negyed óra múlva elkezdi tárcsázni, ha nem fagy le a port keresésnél, akkor kapccsolódik a nethez. Ha újra telepítem a modem programját, akkor 5-10 perc alatt érzékeli a modemet, és bejön a net. Ha most újra indítom a gépet, akkor megint nagy küszködés által tudok kapcsolódni a nethez. Ja és ha huzamosabb ideig használom a netet, akkor fogja magát, ás szintúgy kilöki a gép a modemet, és annyi. Novemberben vettem a gépet. Zsír új alkatrészek vannak. (Talán a táp a kifogásolható, az a legolcsóbb van benne (LCpower 500W )November óta nem volt újra téve a gépem szóval csak arra gyanakszom. Mivel a régi modemmel is csinálta, de akkor még nem ilyen ütemben. Majd rá 1-1,5 hónapra, ezzel a modemmel nagyon gyakran csinálja. Most a legrosszabb.
Bocsánat az amatőr válaszért, de másik USB portban próbáltad már? Én jártam már hasonlóképp úgy, hogy kiderült: az adott USB port ment tönkre.
Azért gondolom mert írtad: modemet már cseréltél és ennek ellenére is ezt csinálja.
A modem nevét leírod?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!