A szervízveb egy lézernyomtatóval mit csinálnak, ha maszatos a nyomat?
Apróra szedik, minden papírral érintkező felületet letisztítanak, letisztítják a szelénhengert is ha van még értelme (na ekkor lehet végleg tönkretenni), összerakják.
Csak cserélve volt, vagy már töltve is? Ha volt már töltve, akkor igencsak lehet, hogy felejtős bármiféle tisztítás...
Youtubon keress rá.
A nyomtató előéletéről keveset tudok, tehát hogy cserélték-e a tonert vagy töltötték-e azt nem.
Nyilván tudom, hogy nem hobbi autószerelő munka. Nyomdában dolgozom és némileg van rálátásom a különféle nyomdagépek működésére, elvére. Laserjettel soha nem volt dolgom, így nem tudom, hogy mit tudok végleg tönkrevágni benne. Legalábbis csak sejtem.
Kiegészítésként, amit eddig láttam:
A nyomat jobb szélén 2-3 centis sávban fügőlegesen van elmaszatolva. A tonert kiszedve a henger jobb szélén ahhoz képest vékony fekete (feltehetőleg a rászilárdult por) kirakódás van.
A papír hátoldalán is van egy kicsi maszat, tehát az égetőmű hengerére is mehetett por.
Műnyomó papír szintén jobb oldalon felhólyagzik tőle.
Ezeken kívül van, hogy több papírt is behúz.
Megkopott, elkoszolódott.
Egy óvatos portalanítás esetleg segíthet, de a tonert célszerű cserélni, amire amúgy is előbb utóbb sor kerül. Ha több lapot húz be, azt kopás is okozhatja.
Arra viszont számíts, hogy a szervíz-óradíjak (általában) hihetetlenül magasak, hamar eléri egy új nyomtató árának negyedét-felét. És csak megbízható szervízbe vidd, mert hamar el lehet ezt-azt tolni benne. Tényleg nem Lada... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!