A nyomtatóm nem nyomtat a word-ből, azt írja nyomtató nincs telepítve. Mi a gond?
Eddig semmi baja nem volt. Fotót most is simán nyomtat. Win7 van a gépen, a nyomtató pedig Xerox.
Rákattintok, hogy nyomtatás és azt írja, hogy nyomtató nincs telepítve. De hát van! Akkor próbálnám, hogy Nyomtató hozzáadása, erre azt írja, hogy :"Active Directory Tartományi szolgáltatások jelenleg nem érhetőek el."
Hogy tudnám nyomtatásra bírni?
Ha ez egy otthoni gép, akkor nem tudom, mit akar ActiveDirectory-t használni. Tartományba van léptetve a gép? Cégtől lett elhozva?
Mellesleg, telepítsd újra a nyomtatót és nézd meg a csatlakozást.
Nyomtatási képet ad a word?
Vezérlőpult nyomtatóknál látszik, alapértelmezett?
Eszközök és nyomtatók menüben látszik, és az alapértelmezettnél van a pipa.
Nyomtatási képet ad a word, vagyis ott van a dokumentum oldalt mutatva, csak a nyomtató képe fakó, tehát hiába kattintok rá.
Most tovább buzerálva kiderült, hogy PDF-et sem nyomtat, azt írja telepítsem a nyomtatót, majd mikor próbálom, akkor azt:"A nyomtató hozzáadása program megnyitása sikertelen. A helyi nyomtatásisor-kezelő nem fut, indítsa újra a nyomtatásisor-kezelőt, vagy a számítógépet."
Mivel a nyomtatásisor-kezelőt nem tudom hogy kell, így a számítógépet indítottam újra, már többedszer a mai nap során, de semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!