Mitől van az, hogy minnél nagyobb a felbontás, annál kisebb a processzor szerepe?
Figyelt kérdés
2012. jún. 24. 09:38
1/3 anonim válasza:
Mert grafikai feladatoknál a CPU csak egy előfeldolgozó, ami előkészíti a feladatokat a GPU számára. Ez grafikai részletességtől függetlenül nagyjából ugyan annyit dolgozik, míg a GPU, amely a kép tényleges létrehozásáért felel, egyre nagyobb részletességek és felbontások mellett egyre jobban terhelődik.
2/3 anonim válasza:
+1 az elsőnek.
És mivel a GPU-nak jelentősen megnő a munkája nagy felbontások, magas részletesség és szűrőzés mellett, így az lesz a szűk keresztmetszet a képalkotásban, míg a CPU "malmozik" mivel több képkockát lenne képes előkészíteni, mint amennyit a GPU feldolgozni képes (ez a VGA limit). Fordított esetben meg ha a GPU túl egyszerű feladatot kap, akkor lehet, hogy több képkockát lenne képes kiszámolni, mint amennyit a CPU elő tud készíteni (ez meg a CPU limit).
:)
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hasznos válaszokat!(Zöld)
2012. jún. 24. 10:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!