Hogy működik az iponnál a garanciafutár?
GaranciaFutár igénybejelentő
Általános feltételek
Az iPon computer nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését.
A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés).
A GaranciaFutár az iPon Computer Kft. saját szolgáltatása, melynek keretében házhozszállítás esetén a szerződött futárcég ingyenesen szállítja hozzánk a hibásnak vélt terméket, az ügyintézés végeztével - amennyiben a végeredmény is termék, és a garanciális illetve egyéb feltételeknek megfelelt - ingyenesen visszajuttatja Önhöz.
A vásárlástól számított 3 munkanap eltelte után, az ingyenes GaranciaFutár szolgáltatásból kizáró ok, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. A legtöbb nyomtató, monitor és hordozható számítógép esetében a garanciális ügyintézést a gyártó megbízott szervize végzi, sok esetben saját, vagy megbízott futárral illetve jelentős számú átvevőponttal. Ezt választva jelentősen rövidebb a garanciális ügyintézés ideje, mintha nálunk adná le a terméket. Az ilyen termékek általában saját garancialevéllel is rendelkeznek és/vagy egy központi telefonszám hívása, esetleg internetes regisztráció után tudhatjuk meg a szükséges teendőket. A számla fénymásolatát általában csatolni szükséges. Az rma@iPon.hu e-mail címen további segítséget nyújtunk szükség esetén.
Igénylés
A GaranciaFutárt az iPon.hu oldalon keresztül tudja megrendelni.
Egy rendelés egy termékre érvényesíthető. Amennyiben több terméket szeretne visszaküldeni, mindegyik termékre külön kell GaranciaFutárt igényelni, hiszen az ügyintézésük menete, végeredménye eltérő (ugyanolyan termékek esetében is) lehet. Fontos, hogy ne küldjön vissza olyan terméket GaranciaFutárral, amit nem jelentett le, annak meglétét, sérülésmentességét abban az esetben sem Ön, sem mi nem tudjuk igazolni, (az ügyintézési rendszerbe pedig nem kerül be) a szolgáltatás érvénytelenítését vonja maga után.
A futár a választott munkanapon fogja felkeresni Önt a megadott címen 9-17 óra között (a pontos időpontot a futárszolgálat határozza meg, így azon pontosítani illetve változtatni sajnos nincs lehetőségünk).
Hibaleírás
Kérjük, a vélt hiba leírásánál törekedjen a pontosságra es a tömörségre. A hibajelenségre vagyunk kíváncsiak (pl. nem kapcsol be, csíkoz, kattog stb.), de nem mérnöki pontossággal: a terméken a hibás alkatrész pontos meghatározása nem szükséges. Fagyás, újraindulás esetén a körülmények (operációs rendszer, futó alkalmazások, a fagyáskor használt hardver elemek) leírása gyorsítja az ügyintézést. A szöveg rendelkezésre álló területe véges. Kérjük, a fentebb már megadott adatokat itt ne ismételje meg (pl.: gyáriszám, termék neve, vásárlás ideje).
A termék a hibaleírásban leírtak alapján lesz tesztelve. A "tönkrement", "rossz", "nem jó", "használhatatlan", "elromlott", "nem működik", "nem működik megfelelően", "nem tudom" és hasonló hiányos hibaleírások az ügyintézési időt növelik, illetve a hiba megléte híján tesztelési díj kiszabását vonhatják maguk után. A hibaleírás nélkül küldött termékekre a szolgáltatás érvénytelen.
A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, tehát a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk.
A garanciális eljárás keretében az iPon Computer Kft. számára eljuttatott termékek, alkatrészek és alátámasztó dokumentációk az iPon Computer Kft. tulajdonává válnak, melyek nem juttathatók vissza a felhasználóhoz.
A garancia nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket abból a célból változtattak meg, hogy az ügyintézés során ne tudják megállapítani, hogy érvényes-e a termékre a garancia.
Dokumentáció
A garanciális ügyintézés során ne használja lehetőség szerint az eredeti számlát, iPon-os garancialevelet, ezek fénymásolata is elegendő, kivéve, amikor kifejezetten az eredetit kérjük.
A termék csomagolásába helyezzen el a garanciajegy és a számla fénymásolatából 1-1 példányt. Olyan esetben, amikor a termék külön a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, (pl. monitorok, notebookok, nyomtatók, stb.) akkor annak az eredeti példányát kérjük mellékelni.
Csomagolás
A feladott terméket kérjük összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásba visszahelyezni, majd az eredeti csomagolást oly módon becsomagolni, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyeljen, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Praktikus tehát megőrizni azt a csomagolást, amiben a termékez megkapta és abba visszahelyezve szállítani. Sem a futárcég által biztosított nejlon tasak, sem a boríték önmagában nem biztosít elegendő védelmet, kérjük a terméket mindenképpen lássa el megfelelő csomagolással! A csomagot címezze meg az alábbi módon:
iPon Computer Kft., 1134 Budapest, Dévai utca 17.
Visszaszállítás és határidők
A GaranciaFutár szolgáltatás keretében átvett termékek 1-2 munkanap múlva kerülnek az iPon Computerhez. Az ügyintézés idejét innentől, azaz a rendszerbe való felvételtől számítjuk.
A GaranciaFutár által beküldött termékek a garanciális eljárás után szintén a futár által lesznek visszaszállítva Önhöz. A futár az átvételkor nem visz csereterméket.
A GaranciaFutár egy kényelmi szolgáltatás. Igénybevétele a garanciális ügyintézéshez nem feltétlenül szükséges. A GaranciaFutár szolgáltatás igénybevétele során ügyeljen arra, hogy a termék a garanciaidő lejárta előtt megérkezzen. A garanciaidő vége előtt 3 nappal GaranciaFutár kiküldésére ez alapján nincs lehetőség, a terméket más módón kell bejutatni az ügyintézés megkezdésére.
Jogos minőségi kifogás esetében a GaranciaFutár szolgáltatásunk ingyenes, amennyiben a termék hibátlannak bizonyul, a házhozszállítás díját, bruttó 2500Ft-ot számolunk fel, ezért az Ön érdekében kérjük, csak akkor vegye igénybe ezt a szolgáltatásunkat, amennyiben biztosan meggyőződött a hibáról, s annak oka nem nem rendeltetésszerű használat.
Termékspecifikus információ
Amennyiben memóriakártyája nem működik megfelelően valamely külső (tehát nem PC) eszközben, kérjük az eszköz PONTOS típusát is feltüntetni a hibaleírás mellett.
A memóriák ügyintézése esetén kérjük tüntesse fel, milyen processzorral jelentkezett a hiba. Memóriakit esetén - ha Ön észlelte melyik a hibás - azt kérjük jelölje meg, ezzel gyorsítja a garanciális ügyintézés menetét
Az LGA foglalatos alaplapok processzor foglalatát védő műanyag borítást mindenképpen helyezze vissza a foglalatra, megléte az ügyintézés feltétele.
Patron, toner, dob, fej kellékszavatossági ügyintézés esetén a tesztoldalt kérjük mellékelni.
Pixelhiba garanciás monitorok ilyen típusú ügyintézéséhez kérjük adja meg a hiba helyét (pl.: bal alsó rész), illetve a hibát (pl.: világító kék, piros nincs).
A GaranciaFutár szolgáltatásunkról bővebben még itt olvashat: iPon Garanciafutár
A GaranciaFutár megrendeléséhez kérjük jelentkezzen be! Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kérjük regisztráljon a következő oldalon: Regisztráció
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!