Milyen vidi karit vegyek css fps növeléshez?
Mire jó a több DPI? Nem szimplán csak gyorsabb lesz az egér?
Bocs az offért :D
Amúgy nem 25-öt lát a szeme, hanem 100-at, de 50 felett már nem érzel különbséget. (Afölött csak azért kell, merthogy akinek több van az szedi le a másikat, ha egyszerre lőnek... Elvileg...)
A DPI meg az, hogy milyen gyors az egér, úgy, hogy pontos. Ha Windows-ban felhúzod, attól is gyorsabb lesz, de nem lesz olyan pontos. AMúgy kb ennyit tesz. (De vannak 8000DPI-s egerek, annak nincs értelme, de tényleg, úgy 3600-nál van vége az értelmes DPI számoknak. Bár ott se sok...)
"Amúgy nem 25-öt lát a szeme, hanem 100-at, de 50 felett már nem érzel különbséget. (Afölött csak azért kell, merthogy akinek több van az szedi le a másikat, ha egyszerre lőnek... Elvileg...) "
Akkor ennek nézz utána, hogy mennyit is lát az emberi szem (24 lesz amúgy a válasz).
"Mire jó a több DPI?"
Kb ugyanarra, mint a több fps... Ugyanígy a nagyító is a farokmérethez.
Akkor miért b*ssza a szemem a 30 FPS a 60 után?:D
És nem azért, de a 24 FPS az, ami épphogy folyamatos kép az ember szemének, ezért vannak ebben a filmek is, de ez az FPS szám még nem túl magas, mert többek között ezért van sokszor egy képkocka a filmben úgy, hogy elmosódás van rajta, mert, ha éles képet nyomnának az szaggatna/villogna. Plussz a villámot, és a vakut is látod, pedig az jóval rövidebb ideig villan, mint 1/24 másodperc. Biztos, hogy 100 FPS-t is képes vagy érzékelni, csak nem folyamatosan... (Ugye, mert a szemed sokkal többet lát, és az agyad állapotától függ, épp m,ennyit dolgoz fel. Ha fekszel ez a szám csaekély, de, ha futsz egy picit felugrik magas FPS számra amit feldolgoz, ahogy a pulzusod is felmegy, és minden más felgyorsul a szervezetedben.)
Tehát nagyon gyanús nekem az a 24-25 FPS, amit szerinted látunk.
A filmet a gép folyamatosan ugyanannyin játsza le, ehhez alkalmazkodik is a szem. A játéknál viszont változik az fps folyamatosan. Jó esetben csak kicsit, rossz esetben nagyon. Viszont ha pl egy LCD-nél (ami 60Hz frissítés) bekapcsolod a Vsync-et, de a gép többet tudna amúgy, akkor jó eséllyel akadás nélkül fog menni a játék. Ugyan a szem folyamatosnak érzékel mindent 24 fps fölött, de a hirtelen változást akadásnak érezheti, ha adott kb 0,04s-ban pl nem jelenik meg új kép, hiába hogy utána 0,96s alatt megjelenik a 60, abban a másodpercben volt egy kis akadás, pedig megvolt a 60fps.
Ilyen szempontból elvileg lenne létjogosultsága a millió fps-nek, mivel azért ha 60-ból 2 kiesik, az már érezhető, míg ha 250-ből kiesik 2-3, az még folyamatosnak fog látszani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!