Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » A vsync minden játékot viszafog?

A vsync minden játékot viszafog?

Figyelt kérdés

2012. ápr. 18. 21:06
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem visszafogja, hanem a képernyő frissítéshez szinkronizálja a képkockaszámot, hogy ne legyen gyors mozgásoknál szakadozott a kép. Persze ha az fps szám nem éri el a képfrissítés frekvenciáját, akkor nem "fog vissza" semmit. Egyébként szerintem jó dolog, mert 60fps már tökéletes élményt nyújt és ha a videokártya 90fps-t is tudna csinálni, akkor nem kell 100%-on hajtania...az eredmény: halkabb/kevésbé melegedő és kevesebbet fogyasztó vga játék közben (ha nincs vsync, akkor a vga a maximumot próbálja nyújtani, ezért 100%-on dolgozik...hacsak nincs valamiért CPU limit).
2012. ápr. 18. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
persze, hogy visszafogja. Én mindig offra teszem, mert anélkül jobb. Én észreveszem mondjuk 60 és 120 FPS között a különbséget. Egy multis játék pl játszhatatlan 60 FPS-el.
2012. ápr. 19. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Szerintem meg ez csak fps sznobság. 30 és 60 fps között tényleg nagy a különbség (szemmel is látható), de 60 és 120 között szerintem nem látszik semmi.
2012. ápr. 19. 03:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!