Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miben változik a gépem, ha...

Miben változik a gépem, ha videó kártyát, és RAM-ot teszek bele? Többi lent.

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok.Amit kitudtam olvasni a gépből a következő:Számítógép:Intel(R),celeron(R),CPU2.4GHz,3.01GHz,768MB RAM,Videó kártya:RADEON 7200 AGP,32MB.Azt mondta egyik ismerősöm,tetessek bele nagyobb RAM-ot,legalább legyen1gigás,és nagyobb videó kártyát akkor gyorsabb lesz a gép.csak 2db.RAM fér bele,akkor 2db fél gigás kell?A videó kártya is befolyásolja a gyorsaságot?Ne nevessetek ki,mert lehet hülyeséget írtam,de nem akarom hogy át vágjanak.Ha nem muszály akkor nem rakatok bele felesleges dolgokat,én nem játszok ilyen videó játékokat,csak internetezésre kell a gép.
2012. márc. 23. 11:12
 1/6 P.O.C. ***** válasza:
Hagyd így ahogy van. Egy ilyen régi gépet már pénzkidobás fejleszteni. És nem is értnél vele sokat.
2012. márc. 23. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 menta34 ***** válasza:

1.) ha nem játszol nem kell jobb videokártya (ha meg játszanál akkor erre a gépre nem éri meg költeni...)


2.) RAM-ot tehetsz bele, de nem biztos, hogy kell...


alapvetően a kérdés: mi a baj a géppel? van amit nem tud, vagy van amiben lassú? és mi az? a sebesség gondokat a ram bővítés nem oldja meg, ha pl. eleve nem az a gond, hogy betelt a memória, hanem a win szar, a winyó töredezett, stb.stb.

2012. márc. 23. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Videókártya főleg játékokhoz kell, ezen a gépen felteszem nem azt csinálod, szóval nem feltétlenül szükséges. Ram dettó, valszeg ddr ram kell bele, ami teljesítményéhez képest drága, még használtan is, és olyan sokkal nagyobb teljesítményt nem nyernél +256 megával. Szóval a helyedben vagy nem nyúlnék hozzá, vagyha igen, akkor már új gépben gondolkodnék.
2012. márc. 23. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

10-20Ezerért sokkal jobb gépet kapsz már etöl ha jobbra van szükséged

de ha elég akor mért kéne