Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért nem szaggat konzolokon...

Miért nem szaggat konzolokon a játék?

Figyelt kérdés
xbox360 -nak, a wikipédia szerint csak egy 3.2 ghz 3 magos power pc processzora van, valami 500 mhz -es 10mb -os eDRAM -os ati vga -val, és 256 mb rammal. Ha egy ilyen gépet összerakok, biztos az újabb játékoknál a szaggatás, még kis grafikán is. Szóval miért? Vagy a windows -t írták meg így szándékosan, hogy mindenki öljön bele a gépébe évi százezreket, vagy vegyen konzolt?
2012. jan. 29. 15:07
 1/4 anonim ***** válasza:
Mert a konzol esetén közvetlenül a hardvert programozzák, arra optimalizálnak, nem kell az API-kkal sz@rakodni.
2012. jan. 29. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Mivel minden Xbox360 egyforma hardverrel rendelkezik, így könnyű rá optimalizálni a játékot, nem úgy mint PC-nél.

Előre meg van adva hogy mit tud a vas, arra írják a programot.

2012. jan. 29. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Értem. Kár hogy nem tudják így optimizálni pc -re is a játékokat. Köszönöm a válaszokat!
2012. jan. 29. 15:22
 4/4 Panda Péter ***** válasza:
tudnák, csak akkor sokkal több időbe telne a fejlesztés, és a játékok is sokkal drágábbak lennének. de a pc-s piac is megy a platformosodás irányába (intel, amd és nvidia is), szóval a jövő játékos pc-i nagyban hasonlítani fognak a konzolokhoz.
2012. jan. 29. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!