Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Tényleg ennyi garanciát...

Tényleg ennyi garanciát kaphatok rá?

Figyelt kérdés

Üdv.


Gigabyte 8800GTS 512 videokártyám felmondta a szolgálatot, 2 héttel a garancia letelte előtt, vissza lett küldve, és megállapították, hogy ez biza "javíthatatlan hiba, így saját költségükön kell keresniük egy ugyanilyen videokártyát".

Majd érkezett egy e-mail tőlük, miszerint találtak Nekem egy Asus EAH4870 512Mb DDR5 típusú kártyát, amit fel tudnak ajánlani, 2 hét garanciával, ami az előző kártya garanciájából maradt. Ez lehetséges, tényleg így működhet ez a garanciadolog? Írtunk a fogyasztóvédelmiseknek is tanácsot remélve, de nem reagáltak semmit. Kérlek segítsetek. Egyébként a cserével jól járnék? Itt a legutóbbi e-mail szövege:



Üdv.


Jelenleg fel tudok ajánlani cserébe egy elvileg frissebb és jobb kártyát.

Típusa:

Asus EAH4870 512Mb DDR5

2 hét garanciával(ami a másikból maradt) oda tudom adni.


2011. dec. 15. 11:37
 1/6 anonim ***** válasza:

Mi ezzel a gond?

Örülj, hogy kapsz egy jobb kártyát. Vagy vegyél egy teljesen újat ráfizetéssel.

2011. dec. 15. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ez hülyeség az új dolgokra amit adnak arra 1-2 év garanciát KELL adniuk.
2011. dec. 15. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Nehogy elfogadd az ajánlatot, mert ha egy termék javíthatatlan, akkor másikat kell adniuk helyette, és olyat vagy jobbat kell adniuk, mint az eredetileg megvásárolt termék. Ha másik terméket adnak, akkor arra a termékre legalább annyi garanciát kell adniuk, mint amennyi garanciát adtak a másik termékre, és nem annyit amennyi még maradt a termék garanciájából.


Nekem már többször volt garanciális javíthatatlan PC hardverem, amit vissza is küldte, és kaptam helyette szerencsére mindig ugyanolyan típusú terméket, ráadásul teljesen új garancialevéllel.

Legutóbb egy RAM ment tönkre javíthatatlanul, melyet kitben vásároltam. Egy éve használtam. Visszaküldtem a mindkét RAM-ot, mivel a forgalmazó azt mondta, hogy a kettő egy csomagban volt, ezért a kettőt együtt lehet cserélni. MEgkaptam az 2 teljesen új RAM-ot és egy 2 évre szóló garancialevelet.


Egyébként fogyasztóvédelmes ügyem is volt már, nem egy.

Legtöbbször elég az, ha a céggel tudatod, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Legtöbb esetben megijednek.

Ha ez nem vezet eredményre, akkor személyesen keresd fel a fogyasztóvédelmet! Minden bizonnyal először a békéltető testülethez irányítanak, amely megpróbálja rendezni a helyzetet, ha ez nem vezet eredményre, akkor a fogyasztóvédelem kénytelen hivatalból eljárni.


Egyébként ez az egész a forgalmazónak postaköltségen kívül és adminisztratív költségeken kívül nem kerül szinte semmibe, mert a kártyát valójában a gyártó cseréli ki.

2011. dec. 15. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Szerintem amit adni akarnak az használt azért kapsz rá 2 hetet csak.El ne fogadd.Bármit is adnak legalább 1 év garancia kell hogy legyen vagy mond nekik hogy ráfizetsz pár ezret és adjanak egy teljesen újat, erősebbet.
2011. dec. 15. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Az utolsó hozzászólónak csak abban nincs igaza, hogy fizess rá egy jobbra, mert ha nem tudnak egyenértékűt adni a te hibás termékeddel, akkor kénytelenek jobbat adni annál, de erre semmiféleképpen nem számíthatnak fel felárat.

Használt terméket pedig nem lehet adniuk cserébe.

2011. dec. 15. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ahogy az utolsó kettő írta. Tehát garanciális csere esetén a garanciaidő újraindul, ne hagyd magad...
2011. dec. 15. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!