Lenovo ThinkCentre asztali gép. A baj az hogy nem működik a hangkártya. Legalábbis sárga kérdőjelet mutat az eszközkezelőnél, próbáltam vagy ezer drivert, de egyik sem. Mit tegyek, vegyek új hangkártyát?
Figyelt kérdés
2011. nov. 5. 22:36
2/6 anonim válasza:
Távolítsd el a hangkártyát a listáról, utána restart. Újraindulás után fel fogja ismerni, hogy van egy új hardver, megkeresi a neten az illesztő szoftvert.
Nekem is volt ilyen problémám (win 7 frissítés után), ezzel a megoldással sikerült életet lehetnem a hangfalakba.
3/6 A kérdező kommentje:
Nem, nem adta ki az illesztőprogram keresését. Kijött a telepítő varázsló, de avégén azt írta hoy nem lehet telepíteni/frissíteni.
2011. nov. 9. 19:09
4/6 A kérdező kommentje:
illesztőszoftver*
2011. nov. 9. 19:09
5/6 sanyika007 válasza:
Sokan nem tudják, de a legtöbb komoly gyártó, gondolt arra, hogy egyszer probléma lesz a géppel. A megoldást az úgy nevezett Autodetekt programot használ. Ezeket internet Explorer alatt tudjuk elérni. Úgy működik, hogy felmegyünk a gyártó weblapjára, és ott, ha van ilyen, akkor válaszuk ez a lehetőséget némi angoltudás szükséges vagy a web fordítót használjunk
6/6 anonim válasza:
Hello, nekem is lenovom van , és pont ez volt a gond, sarga kerdojelet mutatott a drivernel. Vegul talaltam megfelelo drivert. Innen letoltheted.:
Csak a modelljet kell tudnod, amit megnezhetsz a bioszban .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!