D-link modem miért nem csatlakozik a szerverhez?
Ilyen esetben felszoktam hívni az Interbet-szolgáltatóm, technikai segélyvonalát.(Invitel) Általában már a telefonkapcsolat létrejöttekor, megmondják ha a hiba náluk, vagy az elosztóhálózaton van. Ha nem ez áll fenn,
jelentkezik a diszpécser, és tanácsokat ad a hiba megszüntetésével kapcsolatban.
A Power-nek folyamatosan kell világítani, a Status a kapcsolat léttrejöttéig villog, utána folyamatosan világít, az ADSL és az Ethernet notmál üzem közben villog.
Próbáld meg kikapcsolni, és kihúzni belőle a telefon felé menő kábelt és a száítógép felé menőt is, 3-5 perc után dugj vissza mindent és kapcsold be. Ha nem csatlakozik akkor lehet hibás a vonal, vagy a modem. Ha tudsz kölcsönkérni másik ADSL modemet próbáld ki azzal a vonalat, ha azzal csatlakozik akkor hibás a Dlink modemed.
Ja amit a ledekről írtam az a DSL-360R modemnél van, de általában a többi modemen is hasonlóan kell a lámpáknak működni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!