Milyen szervizbe vigyem a laptopomat?
A laptopot (Dell vostro 1320) egy kis webshopról vásároltam, mert náluk volt a legolcsóbb. A gép rendben megérkezett, azóta használom. 3év gari is van rá elvileg...
A probléma az, hogy a gép komolyabb játékoknál túlmelegszik és elkezd szaggatni. Normál állapotban 50fok alatt vannak a processzorok, a GPU(nemigazán tudom, hogy ez mi) pedig 60fok körül(Speedfannal nézem). Elkezdek játszani pl. NFS Underground 2-vel, aminek ennek a gépnek meg se kéne kottyannia, de 10 perc után beszaggat. Kilépek a játékból, ekkor a GPU-ra 100fok fölötti értéket mutat, a processzorokra pedig 80körül. Gondolom, hogy ez a túlmelegedés lehet az oka az egésznek és csak ki kéne tisztítani a gépet, mert biztos poros:D(bár lehet, hogy ez hülyeség, nem értek hozzá!) Háromnegyed éve van meg a gép...
A második probléma az, hogy a webshop megszűnt:) Szóval, ha tehetném, csak betelefonálnék, hogy mi a teendő, de ezt nem tudom megtenni. Bár a számlán van egy telefonszám... Lehet, hogy megpróbálom holnap azt, ha itt nem kapok választ...
Tehát a kérdés adott, kihez forduljak?
Van egy ismerősöm, akinek informatikai boltja van és gondolom simán rátudna nézni, de nem akarom h belenyúljanak, mert akkor bukom a garanciát...
(A géphez kapott papírokat átnéztem, azokba nem nagyon írnak a garanciáról... Szállítólevelem és számlám van.)
A GPU a videókártya.
Egyébként ha az ismerősödnek van számtech boltja akkor eléggé érthet a gépekhez így nyugodtan rábízhatod.Esetleg ha nem bízol meg benne vidd el más számtech boltba
Azért nem akarom, hogy az ismerősöm nyúljon bele, mert, ha valamit cserélni kell, akkor ugrott a garanciám.
Mindenképpen a garanciát szeretném érvényesíttetni.
Nem gáz, hogy megszűnt már az a webshop és kb. semmi papírom nincs a garanciáról?
Ha bemegyek egy hivatalos Dell szervizbe a számlámmal, meg a géppel, akkor megcsinálják garanciába?
Holnap majd nyilván fölhívom a legközelebbit, de addig is ha valaki tudja a megoldást ne fojtsa magába:)
Köszönöm az eddigi válaszadóknak!
Dell szervizbe vidd mindenképpen. Nekem is volt torrent, miegymás a gépen, nem volt probléma. BP-n garhely>>>HRP 13.ker Véső u.7. (t.:4524670)
Dell Support> 06-80-016157
Köszönöm!
Az nem lehet gáz, hogy semmi garanciára utaló papírom nincs, csak a számla? Meg annyi van rajta a számlán, hogy: "A garancia érvényesítéséhez szükséges a számla bemutatása."
Csak, mert a barátnőm nemrég vett Dell laptopot máshonnan és az övébe elvileg volt valami garanciás papír.
Írtam egy hivatalos Dell szerviznek e-mail-t. (Duna elektronika)
Kértek egy Service Tag-et, ami egy 6 számból álló alfanumerikus kód a gép alján lévő kis vonalkódos matricán.
Ezt leellenőrizték, visszaírtak, hogy a garancia rendben van és kérdezték, hogy mikor tudom bevinni a gépet.
A gépet pénteken bevittem, azóta nem jeleztek, de mondjuk várható volt, hogy nem ugranak neki hétvégén...
A számlára rá se kérdeztek, de biztonság kedvéért beletettem a laptopomba...
Köszönöm szépen mindenkinek, aki válaszolt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!