Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » 2 hetes a laptopom, eléggé...

2 hetes a laptopom, eléggé érdekes hibája van.. valaki egy tippet?

Figyelt kérdés

Lenovo gamer laptop. i7-13650hx, 24gb ram, rtx 4060

Bár a teljesítmény igazából most mindegy.. szóval játék alatt teljesítmény üzemmódban 2 óra játék után lekapcsolt a gép. Nem főtt meg, ugyanis végig figyelni szoktam a komponensek hőfokát. Gpu 60-68 fok játékban, a cpu 70-80 között mozog. Ez egy gamer laptopnál szerintem jó persze terhelés alatt.

Miután ez történt szó szerint alig tölt a gépem, sőt egy ideje meg is állt 76%on. (jelenleg 100%ig való töltés van alkalmazva) sőt nem engedi a vantage programban a teljesítmény és egyéni módok választását. Ez mitől lehet? Igaz garanciális még 3 évig. Vissza is fogom vinni de épp hétvége van és érdekelne használhatnám e így vagy inkább hagyjam?



nov. 29. 20:21
 1/5 A kérdező kommentje:
Jön egy kis update. Igazából mégsem szükséges a segítség, ugyanis azóta már be se kapcsol.. szóval hagyom 😀 2 hetes gép és nem egy olcsó volt.. remélem kapok egy újat. Pedig azt hallottam a Lenovo jó márka azért is ezt vettem. Vagy csak szimplán belenyúltam egy gyári hibás verzióba
nov. 29. 22:22
 2/5 anonim ***** válasza:
Mivel a gép garanciális, mindenképpen vidd vissza a hét elején. A probléma feltehetően javítható, és valószínűleg vagy az akkumulátor, vagy az alaplap cseréjére lesz szükség. A garanciális ügyintézés során győződj meg arról, hogy részletesen elmagyarázod a jelenségeket, és megemlíted a Lenovo Vantage hibát is, hogy minden lehetséges tényezőt ellenőrizzenek.
nov. 29. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Garis a gép, ezért nem a te problémád, hogy mi romlott el. Lépj kapcsolatba az eladóval, írd le a hibát, vidd vagy küldd vissza a gépet!
nov. 30. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Hétfőn vissza is viszem. Nagyon remélem normálisan megjavítják és ezután jó lesz. 3 hetet vártam mire hozzám került. Rendelésre hozták az üzletbe és 2 hét után tönkrement.
nov. 30. 12:00
 5/5 anonim ***** válasza:

Végül mi lett a laptoppal? Garanciára nem feltétlen cserélik, elsősorban a javításra törekednek, viszont ha egy alkatrész szorul cserére, abból újat kell beletenniük. Sokszor ez meg is szokta oldani a hibát. Egyszer én is jártam így laptopnál, kicserélték a hibás alkatrészt garanciára, utána semmi bajom nem volt vele.

Jogszabály szerint ha nem javítható, csak akkor kell csak cserélniük. Mi mosógéppel jártunk úgy, hogy két hetes volt a gép, amikor először tönkre ment, mindig javították, átlag 3 havonta volt szervizben garanciára. A végén már azt mondtam a szervizes ügyintézőnek, hogy ha nem volna garanciás, akkor én nem foglalkoznék vele, annyi problémája volt. De a szervizesnek is ez lett a meglátása, miután már ötödszörre volt náluk a mosógép, és egyáltalán be sem indult, ezért cserélték. Szerencse, hogy garanciás volt az a gép, mert különben tényleg már nem érte volna meg javíttatni.

tegnapelőtt 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!